Opinie użytkownika (2)

Dotyczy infolinii Polbanku....
Dotyczy infolinii Polbanku. 21,08,2009 okolo godziny 11,30 dzwoni telefon. Po kilku nieodebranych połączeniach osoba dzwoniąca daje za wygraną i przestaje dzwonić. Jest południe, jestem w pracy i nie mogę w danym momencie odbyc rozmowy telefonicznej. Po kilku minutach przerwy telefon ponownie rozbrzmiewa kilka razy z rzędu. Odbieram i na wstępie zaznaczam, iż w tym momencie nie mogę poświęcić zbyt wiele czasu na rozmowę. Wypełnione biuro a pani pyta o datę urodzenia, miejsce zamieszkania oraz nazwisko panieńskie matki. Po tych informacjach pyta o produkty jakie posiadam w wyzej wymienionym banku. Kiedy proszę o powtórzenie pytania słyszę w słuchawce ironicze" nie rozumie pani pytania?" Odpowiadam, że nie jestem sama a odgłosy dochodzące z biura zagłuszają rozmowę. W odpowiedzi słyszę, że jesli cos mi przeszkadza w rozmowie to mam przejść w inne miejsce.Po tym stwierdzeniu poinformowałam panią, że to ja jestem ich klientką i własnie zakończyłam tę rozmowę. po czym rozłączyłam się. Jestem klientką Polbanku od siedemnastu miesięcy a pani dzwoniła do mnie z indywidualną ofertą. Jednak efekt jej działan był fatalny. Nie było w tym ani profesjonalności ani nawet zwykłej uprzejmości.

Grażyna_54

01.09.2009
Nie zgadzam się (20)
Obsługa w markecie...
Obsługa w markecie pozostawia wiele do zyczenia. Niekompetentna i mało poinformowana. Pracownicy traktują klienta "z góry", ukrywając tym swoją niewiedzę. W pewnych działach(oświetlenie) nie ma możliwości zapytania o cokokolwiek z prostej przyczyny- pracownicy omijają go szerokim łukiem. Na wyraźną prosbę o pomoc zostałam poinformowana, że aktualnie nie ma osoby zajmującej sie tym działem i pozostawiona samej sobie. Przy kasie kolejne problemy, z kodami , z cenami a na końcu z wybranym towarem, ponieważ nie był zgodny z kodem paskowym na opakowaniu. Wyszłam ze sklepu zła z poczuciem zmarnowanego czasu oraz bez zakupów. Ani razu w trakcie wszelkich rozmów zaden z pracowników nie czuł się w obowiązku przeprosić niezadowolonego klienta. Jedyne stwierdzenie :" to przecież nie moja wina". Personel wygladał schludnie, sklep był czysty i zadbany. Jednak nie dopilnowano aby cena, którą opatrzono dany towar dotyczył właśnie jego. Asortyment w sklepie jest bogaty dlatego kazdy klient moze znaleźć tu to, czego szuka. Dużym plusem jest fakt,iż można nabyć kilka rzeczy w stosunkowo niedługim czasie odwiedzając poszczególne działy. Zauważyłam niechęć personelu do przyjmowania zwrotów. Towarzyszyły temu niepotrzebne uwagi i dyskusje z klientem.

Grażyna_54

15.07.2009

OBI

Placówka

Wałbrzych, OBI ul. Długa 1 1

Nie zgadzam się (12)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi