Opinia użytkownika: Grażyna_54
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: Obsługa w markecie pozostawia wiele do zyczenia. Niekompetentna i mało poinformowana. Pracownicy traktują klienta "z góry", ukrywając tym swoją niewiedzę. W pewnych działach(oświetlenie) nie ma możliwości zapytania o cokokolwiek z prostej przyczyny- pracownicy omijają go szerokim łukiem. Na wyraźną prosbę o pomoc zostałam poinformowana, że aktualnie nie ma osoby zajmującej sie tym działem i pozostawiona samej sobie. Przy kasie kolejne problemy, z kodami , z cenami a na końcu z wybranym towarem, ponieważ nie był zgodny z kodem paskowym na opakowaniu. Wyszłam ze sklepu zła z poczuciem zmarnowanego czasu oraz bez zakupów. Ani razu w trakcie wszelkich rozmów zaden z pracowników nie czuł się w obowiązku przeprosić niezadowolonego klienta. Jedyne stwierdzenie :" to przecież nie moja wina". Personel wygladał schludnie, sklep był czysty i zadbany. Jednak nie dopilnowano aby cena, którą opatrzono dany towar dotyczył właśnie jego. Asortyment w sklepie jest bogaty dlatego kazdy klient moze znaleźć tu to, czego szuka. Dużym plusem jest fakt,iż można nabyć kilka rzeczy w stosunkowo niedługim czasie odwiedzając poszczególne działy. Zauważyłam niechęć personelu do przyjmowania zwrotów. Towarzyszyły temu niepotrzebne uwagi i dyskusje z klientem.