Opinia użytkownika: Grażyna_54
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Dotyczy infolinii Polbanku. 21,08,2009 okolo godziny 11,30 dzwoni telefon. Po kilku nieodebranych połączeniach osoba dzwoniąca daje za wygraną i przestaje dzwonić. Jest południe, jestem w pracy i nie mogę w danym momencie odbyc rozmowy telefonicznej. Po kilku minutach przerwy telefon ponownie rozbrzmiewa kilka razy z rzędu. Odbieram i na wstępie zaznaczam, iż w tym momencie nie mogę poświęcić zbyt wiele czasu na rozmowę. Wypełnione biuro a pani pyta o datę urodzenia, miejsce zamieszkania oraz nazwisko panieńskie matki. Po tych informacjach pyta o produkty jakie posiadam w wyzej wymienionym banku. Kiedy proszę o powtórzenie pytania słyszę w słuchawce ironicze" nie rozumie pani pytania?" Odpowiadam, że nie jestem sama a odgłosy dochodzące z biura zagłuszają rozmowę. W odpowiedzi słyszę, że jesli cos mi przeszkadza w rozmowie to mam przejść w inne miejsce.Po tym stwierdzeniu poinformowałam panią, że to ja jestem ich klientką i własnie zakończyłam tę rozmowę. po czym rozłączyłam się. Jestem klientką Polbanku od siedemnastu miesięcy a pani dzwoniła do mnie z indywidualną ofertą. Jednak efekt jej działan był fatalny. Nie było w tym ani profesjonalności ani nawet zwykłej uprzejmości.