Zakup artykulów śniadaniowych. Ogólne wrażenie: niezbyt uporządkowana ekspozycja, dość ciemno, personel wykładajacy towary w okresie największego ruchu klientów. Szczytem jest ograniczenie mozliwości płacenia kartą ponizej 20 zł. Po dyskusji z kasjerką konieczność dokupienia "dodatkowych serków". Nie jest to miłe i nie zacheca do kolejnych zakupów.
Zakup płytek łazienkowych w markecie Nomi. Ogólne wrażenie: niezbyt uporzadkowana ekspozycja, trzeba naprawdę poświęcic sporo czasu na znalezienie wzoru. płytki poukładane byle jak, płytki w porozrywanych opakowaniach. Personel obsługujacy płyti miał słaby dzień. Rezultat: zbyt duzo wybranych płytek, co okazało się dopiero przy kasie i dzięki czujności kasjerki (Brawo!!!) Ogólne wrażenie: konsternacja.
Spłata pierwszej raty kredytu. Ogolne wrazenie: mimo duzej kolejki personel cierpliwy oraz długo i wystarcajaco wyczerpujaco tumaczył stan konta i zasady korzystania z karty paru starszym paniom. Schludne pomieszczenie, dobrze oswietlone, duzo miejsc siedzacych dla oczekujacych klientów. Personel gustownie i schludnie ubrany, bardzo uprzejmy. Nie było natretnego proponowania innych usług banku. Wrazenia jak najbardziej pozytywne.
Zakup środka zapobiegającego biegunce u niemowląt. Apteka przy hipermarkecie Kaufland. Wzorowe zachowanie personelu: zostałam poproszona poza kolejnością (dziecko na ręku), dokładnie wypytano mnie o objawy i czas trwania biegunki - widoczne duze zaangażowanie i chęć pomocy klientowi. Dobry wybór tego typu środków, wszystkie na bieżąco dostepne, zróżnicowane ceny. Zaproponowano mi zakup "na teraz" jak również "może też jeszcze kiedyś się przyda" - umiejetne doradzanie. Ogromna wiedza pana obsługującego mnie, również konsultacje ze swą koleżanką - widoczna chęć pomocy. Dobra organizacja pracy, mimo naturalnego w tym miejscu zróżnicowania klientów - w wiekszości starsi ludzie. Leki wystawione na półkach były ułożone ładnie i estetycznie. Wyraźnie widać ceny i łatwo można znaleźć interesujące produkty. W aptece było czysto i nie może tu być zastrzeżeń. Dodatkowym atutem apteki jest kącik dla dziecka, dzięki czemu w czasie robienia zakupów pociechy nie przeszkadzają rodzicom.
Wpłata na rachunek własny, kolejna w tej samej placówce tego banku. personel miły i pomocny, mimo późnej pory i możliwego zmęczenia. Wszystkie stanowiska czynne, nie czeka się w kolejce. Widoczna chęć załatwienia wielu klientów, nie czeka się w ogóle na zaproszenie przez konsultantkę do stanowiska. Zawsze wychodzi sie z uśmiechem.
Zakupy podstawowej żywości w ostatniej chwili przed zamknięciem sklepu. Personel miły i uprzejmy, bez oznak zniecierpliwienia w stosunku do marudzących o tej porze klientów. Nie nachalne zachęcanie do towarów promocyjnych, raczej pokazanie, że istnieje promocja. Sympatyczne doradzanie przy wyborze szybkich jednodaniowych "obiadów ze słoika, mimo niezbyt bogatej oferty tego typu dań. Zauważalna konkretna pomoc dla "nowej" koleżanki przy kasie. Miłe. Polecam!!!
Zakupy tzw. zywnościowe w supermarkecie sieci Stokrotka. Personel jednakowo, schludnie ubrany, w widocznymi czytelnymi identyfikatorami. Mimo tylko 10 min. do godziny zamknięcia sklepu uprzejmie i fachowo odpowiadający na pytania dot. smaku i składu wędlin. Polecone - okazały się trafione w mój gust. Nie ma sprzatania nawet na minutę przed godziną zamknięcia. Dodatkowe rady - naco zwracać uwagę przy wyborze żywności. Nie ma problemu z jednogroszówkami przy wydawaniu reszty, dostałam nawt rabat - 10 groszy - a jednak !!! Takie podejscie do klienta - zachęca. Ochrona nienarzucajaca się na pierwszy widok, jednak obecna. Czysto i schludnie. Polecam !!!
Zakup paliwa na stacji paliw przy hipermarkecie E'Leclerc. Wrażenie jak nabardziej pozytywne: praktycznie bez kolejki do dystrybutorów, personel miły i kompetentny i co ważne - uśmiechnięty. Cena paliwa nieco niższa niż na innych "sieciowych " stacjach. Ubiór personelu jednakowy, schludny. Nie ma kłopotów z wydawaniem reszty - nie brakuje jednogroszówek (!)
Zakup zestawu śniadaniowego. ogólne wrażenie : czysto i schludnie. Personel w miarę kompetentny, starający się pomóc w wyborze oferty dnia. Oferta: dość zróżnicowana jak na poranną porę, zestawy ładnie przygotowane i podane. Negatywy - długi czas oczekiwania (zwłaszcza rano, im wcześniej, tym dłużej)
Zakup telewizora. Pozytywne emocje:przestronność, dobra wizualizacja sprzętu, jednakowo ubrany personel. Obsługa: bardzo kompetentna, merytorycznie omawiajaca zalety i wady poszczególnych marek. Model wybrany przeze mnie-zdjęty z wystawy- w zamian za upust w cenie (!!!). Czas obsługi- praktycznie na bieżąco. Personel przyjaznie nastawiony do klienta, pomocny również na drugi dzień po zakupie (moje, laika pytania). Negatywy: dość uporczywe zachęcanie do wydłużania ubezpieczenia, ale można dać odpór;)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.