Nie polecam tego miejsca. Ze względu na długi czas oczekiwania na realizację zlecenia i niekompetentny personel.
2) Obsługa fatalna "rodem z PRL-u"
Panie z dystansem podchodzą do klienta, przejawia się to w prowadzeniu rozmów bez kontaktu wzrokowego. Mimika ekspedientek bardzo uboga.
Panie ekspedientki nie znają produktów oferowanych w Vision Express.Nie znają różnic miedzy miedzy cechami płynów do soczewek, Nie potrafią uzasadnić różnicy w cenie płynów nawet tego samego producenta.
Podczas obsługi klienta ekspedientki jasno dają do zrumienia że dbają o własne interesy a nie klienta. (Po dostarczeniu mi soczewek innych niż zamówione, ekspedientka próbowała mi je wcisnąć, mimo że moce soczewek nie były zgodne z receptą.
Odczytuje tego typu zachowanie jako jasny komunikat że mój komfort a co więcej nawet bezpieczeństwo nie są ważne dla obsługującej mnie osoby. Za to moim kosztem chce ona sobie zaoszczędzić pracy związanej z naprawą wcześniej źle złożonego zamówienia dla mnie.
Nikt tez mnie nie zapytał, jak może mi zrekompensować to, że muszę czekać kolejne 2 tygodnie na nowe soczewki o mocach zgodnych z treścią zapisanej mi recepty. Nie zostałam tez przeproszona za to że zmarnowałam swój czas i muszę się fatygować ponownie do Galerii.
Ekspedienta rozpoczęła kontakt od przywitania i uśmiechu. Obsłużyła mnie bardzo sprawnie, dopytała o to czy mam kartę lojalnościową, zaproponowała dodatkowe usługi ( aktywna sprzedaż). Szybko przygotowała miła hod doga i z chęcią wymieszała mi 4 rodzaje sosów. życzyła smacznego. Zachęciła do ponownej wizyty.
ekspedientka i utrzymywała dużo kontaktu wzrokowego.
Myślę ze tam wrócę mimo ze ceny paliwa nie są najniższe.
1) Doradcy Polbanku wg. mnie wykazują się pełnym profesjonalizmem, zwłaszcza w stosunku do "trudnych" klientów. Doradca obsługujący mało uprzejmego klienta siedzącego obok mnie wykazywał się autentycznym zainteresowaniem problemem tego klienta (zadał 8 pytań otwartych i 3 zamknięte pod koniec analizy). Doradca operował "językiem pozytywów, wykazał się też cierpliwością i dystansem emocjonalnym do klienta za to rzeczowo dopytywał i koncentrował się cały czas na problemie klienta.
Oddzielał fakty od ocen klienta. Przedstawił jasno klientowi procedury obowiązujące w Polbanku.
Język którym posługiwał się Doradca był zrozumiały , pozbawiony zbędnego bankowego żargonu.
2)Ubiór konsultantów w pełni profesjonalny (koszula i garnitur lub kostium ) z elementami garderoby w kolorach logotypu (apaszka i krawat w paski) Ubiór Pań zatrudnionych w Polbanku w zdecydowanie jaśniejszych niż u Panów i stonowanych kolorach
1)kasjerki niesympatyczne,zamykają wcześniej kasy, wyganiają klientów z kolejek, krzyczą na tych którzy ustawili się w w złej kolejce (tz. w kolejce do kasy obsługującej do 10 produktów w momencie gdy maja ich w koszyku więcej)
2) kasy z ograniczeniem są słabo oznaczone (mały szyld informacyjny i to w niezbyt krzykliwych i wyrazistych kolorach- niebieskie napisy na błękitnym tle zamiast jaskrawych braw i dużych kontrastów miedzy napisem a tłem)
3)Zaopatrzenie sklepu IMPONUJĄCE PRODUKTY ZE WSZYSTKICH "PÓŁEK KONSUMENCKICH" OD NAJPOPULARNIEJSZYCH DO BARDZO WYSZUKANYCH, BARDZO DUŻA GAMA WYBORU MIEDZY MARKAMI POSZCZEGÓLNYCH PRODUKTÓW NP: 37 MAREK MASŁA.4) Rozkład produktów w sklepie FATALNY z punktu widzenia klienta. Zmusza do "zwiedzenia całego sklepu by dotrzeć do potrzebnych produktów. Samo dostanie się do półek z produktami pierwszej potrzeby np: chleb zajmuje średnio 9 minut!!!! 5) Jakość produktów bardzo dobra 6)Ceny bardzo zróżnicowane. Pełen wachlarz od bardzo tanich do drogich, jednocześnie dużo produktów tańszych niż innych sklepach. Dużo promocji.
1)Ekspedientki sympatyczne, dbające o nawiązanie i podtrzymanie dobrych relacja z klientami (uśmiechnięte, prowadzą ze stałymi bywalcami sklepu krótkie miłe rozmowy w trakcie kasowania towarów)
2)Zaopatrzenie sklepu dosyć dobre, można znaleźć wszystkie podstawowe produkty produkty ale gama dostępnych marek danego produktu :np makaronu nie jest zbyt rozbudowana. Ma to dwa oblicza: z jednej strony przyspiesza wybór i skraca czas zakupów ale tez z drugiej strony ogranicza wybór i nie zawsze mogę wyjść z dokładnie tym co chciałam kupić. Brak bardziej wyszukanych produktów np:dla wegetarian) 3) Rozkład produktów w sklepie zorganizowny w odmienny niż w większości "sieciówek". Klient wchodząc do sklepu w pierwszej kolejność napotyka podstawowe produkty tj: nabiał czy warzywa lub makaron, cukier. Mięso i chleb jednak znajdują się na przeciwległym do wejścia końcu sklepu. Dopiero potem w "drodze powrotnej" do kasy mija się póki z chemią, słodyczami takie rozstawienie jest wg. mnie lepsze bo nie zmusza nachalnie klienta do wkładania do koszyka zbędnych produktów.Pozwala klientowi zaoszczędzić czas ponieważ nie musi "zwiedzić całego sklepu by dotrzeć do potrzebnych produktów.4) Ceny umiarkowane, dosyć przystępne.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.