Opinia użytkownika: Ewelina_534
Dotycząca firmy: Vision Express
Treść opinii: Nie polecam tego miejsca. Ze względu na długi czas oczekiwania na realizację zlecenia i niekompetentny personel. 2) Obsługa fatalna "rodem z PRL-u" Panie z dystansem podchodzą do klienta, przejawia się to w prowadzeniu rozmów bez kontaktu wzrokowego. Mimika ekspedientek bardzo uboga. Panie ekspedientki nie znają produktów oferowanych w Vision Express.Nie znają różnic miedzy miedzy cechami płynów do soczewek, Nie potrafią uzasadnić różnicy w cenie płynów nawet tego samego producenta. Podczas obsługi klienta ekspedientki jasno dają do zrumienia że dbają o własne interesy a nie klienta. (Po dostarczeniu mi soczewek innych niż zamówione, ekspedientka próbowała mi je wcisnąć, mimo że moce soczewek nie były zgodne z receptą. Odczytuje tego typu zachowanie jako jasny komunikat że mój komfort a co więcej nawet bezpieczeństwo nie są ważne dla obsługującej mnie osoby. Za to moim kosztem chce ona sobie zaoszczędzić pracy związanej z naprawą wcześniej źle złożonego zamówienia dla mnie. Nikt tez mnie nie zapytał, jak może mi zrekompensować to, że muszę czekać kolejne 2 tygodnie na nowe soczewki o mocach zgodnych z treścią zapisanej mi recepty. Nie zostałam tez przeproszona za to że zmarnowałam swój czas i muszę się fatygować ponownie do Galerii.