Opinia użytkownika: Ewelina_534
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: 1) Doradcy Polbanku wg. mnie wykazują się pełnym profesjonalizmem, zwłaszcza w stosunku do "trudnych" klientów. Doradca obsługujący mało uprzejmego klienta siedzącego obok mnie wykazywał się autentycznym zainteresowaniem problemem tego klienta (zadał 8 pytań otwartych i 3 zamknięte pod koniec analizy). Doradca operował "językiem pozytywów, wykazał się też cierpliwością i dystansem emocjonalnym do klienta za to rzeczowo dopytywał i koncentrował się cały czas na problemie klienta. Oddzielał fakty od ocen klienta. Przedstawił jasno klientowi procedury obowiązujące w Polbanku. Język którym posługiwał się Doradca był zrozumiały , pozbawiony zbędnego bankowego żargonu. 2)Ubiór konsultantów w pełni profesjonalny (koszula i garnitur lub kostium ) z elementami garderoby w kolorach logotypu (apaszka i krawat w paski) Ubiór Pań zatrudnionych w Polbanku w zdecydowanie jaśniejszych niż u Panów i stonowanych kolorach