Rewelacyjnie. Z tym bankiem mam kontakt od kilku lat i jestem zadowolona, zawsze uzyskam odpowiedź na nurtujące mnie pytania, pracownicy są mili i profesjonalni.
Rewelacyjnie. Jestem klientem tego banku od kilku lat i jestem bardzo zadowolona, oczywiście jak wszystkie banki zmieniają zasady np opłaty za karty lub zmiany oprocentowania kredytów, ale myślę że w dzisiejszych czasach każdy bank robi podobni. Obsługa miła i profesjonalna zarówno na infolinii jak również w placówkach stacjonarnych Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry, dziękuję Pani za zgłoszoną opinię. Jest dla nas niezwykle budujące, gdy klienci wyrażają tak pozytywne opinie na temat jakości obsługi i oferty mBanku. Dziękuję za zrozumienie co do zmian w taryfach opłat i prowizji. Cieszę się, że docenia Pani obsługę na infolinii i w placówkach. Ciągle pracujemy nad jakością obsługi i dostarczaniem pozytywnych doświadczeń naszym klientom. Zachęcam do skorzystania z naszych produktów i do kontaktu z nami w placówkach mBanku lub poprzez mLinię pod numerem telefonu: 801 300 800. Z pozdrowieniami Agata Malinowska, mBank
Super. Wszystko przebiegało...
Super. Wszystko przebiegało tak jak powinno. Obsługa miła i profesjonalna. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Bardzo miła i profesjonalna obsługa, pani chętnie proponowała dodatkowe produkty, ale nie była przy tym nachalna, polecam ten bank. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. W decathlon obsługa jest dobrze wyszkolona i zawsze uzyskuję odpowiedzi na moje pytania. Personel jest mały i profesjonalny.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.