Robiąc zakupy w sklepie Reserved Kids w Białymstoku odniosłam wrażenie, że liczba zatrudnionych tam osób jest stanowczo niewystarczająca. W Sklepie była jedna osoba na kasie, a na sklepie nie było nikogo, kto pomógłby odnaleźć właściwy rozmiar ubranka i wskazać gdzie znajdują sie inne modele. Brak odpowiedniej obsługi spowodował, że zrezygnowałam z zakupu w tym sklepie.
Sklep Zara odwiedziłam w celu zakupy prezentu świątecznego dla mamy i siostry. Rozumiem ze z racji zakupów przedświątecznych w sklepie był duży ruch i było dość tłoczno, ale nie usprawiedliwia to chaosu i bałaganu panującego na pułkach. Towar nie był ułożony w związku z czym trudno było znaleźć odpowiedni rozmiar a w przez duży ruch nie było nikogo z obsługi kogo można by poprosić o pomoc. Zakup w tym sklepie nie należały do przyjemnych. a kolejki od przymierzalni odstraszały i zniechęcały do zakupów w tym sklepie. To właśnie przez bałagan zrezygnowałam i brak obsługi z kupna prezentów w Zarze.
Obsługa bardzo dobra. Pani ekspedientka bardzo miła i pomocna, zniosła mi rzeczy do przymierzalnia a później przynosiła inne rozmiary itd. Obsługa na najwyższym poziomie. Wszędzie pracownicy powinni tak traktować klientów.
Przy zakładaniu konta Pani, która mnie obsługiwała była bardzo mila i pomocna. Cierpliwie odpowiadała na moje pytania i rozwiała wszelkie wątpliwości. Na pozytywne wrażenie miał wpływ także darmowy gadżet który otrzymałam. Moja ocena była by pozytywna gdyby nie jeden szczegół. Zależało mi żeby od razu otrzymać numer konta. Pani obiecała ze wyśle mi ten numer sms-em. Jednak słowa nie dotrzymała i numeru nie przesłała pomimo prośby i z tego ze zaznaczyłam ,ze to dla mnie bardzo ważne.
obsługa bardzo miła i sprawna. Kelnerzy nie robią problemu jeśli klient chce wprowadzić własne zmiany jeśli chodzi o skład danego dania. Miło zaskaczył mnie fakt ze przy wejsciu powiał mnie kelner i zaprowadził do odpowiedniego stolika.
Byłam zainteresowany wykupieniem wczasów. Pani w biurze była miła, porozmawiała ze mną i wręczyła katalogi. Wzięła ode mnie adres e-mail i zaproponowała, że przygotuje mi ofert i wyśle. Jednak nie dotrzymała słowa i nie dopełniła tym samym swoich obowiązków. Zignorowała mnie. Odniosłam wrażenie, iż powiedziała, że prześle oferty ponieważ chciała się pozbyć mnie czyli klienta.
Byłam zainteresowana wykupieniem wczasów w Bułgarii. Miałam konkretne wymagania ale pani w biurze nie miała dla mnie czasu, aby odpowiedzieć na moje pytania. W gruncie rzeczy nie miała czasu na sprzedanie mi wczasów - wręczyła katalog i na tym koniec. Byłam oburzona podejściem do klienta a w konsekwencji wczasy wykupiłam w innym biurze.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.