Wizyta w tym salonie była zupełnie przypadkowa. Wpadł mi w oko salon i pomyślałam o prezencie dla znajomego. Weszłam do salonu przede wszystkim, żeby zasięgnąć informacji. Sprzedawca bardzo konkretnie opowiedział mi o dostępnych rozwiązaniach i zarekomendował produkty w oparciu o krótki wywiad. Podoba mi się takie podejście do klienta. Jeśli zdecyduję się na zakup to na pewno tam wrócę.
Z usługi współdzielenia przejazdu z AutoHop korzystałam już kilka razy i za każdym razem nie zawiodłam się. Czas oczekiwania jest krótki, a przejazd odbywa się w bardzo komfortowych warunkach. Kierowcy super uprzejmi i profesjonalni. Liczę na szybkie zwiększanie zasięgów - na pewno będę korzystać częściej.
W tym sklepie zawsze mogę liczyć na miłą obsługę i pomoc ze strony obsługi. Pracownicy są zaangażowani w swoją pracę i zawsze mają uśmiech na ustach. Lubię przychodzić do tego sklepu
Lubię odwiedzać tę konkretną restaurację, ponieważ obsługa jest bardzo miła i kompetentna. Bardzo rzadko zdarza się, żeby w zamówieniu coś się nie zgadzało, a czas realizacji zamówienia jest naprawdę krótki
Jakiś czas temu otrzymałam z Banku informację, że zmieniają się regulaminy. Zdziwiłam się bardzo, bo od roku nie posiadam w tym banku żadnych produktów. Więc idę do oddziału dowiedzieć się, co się dzieje. Pani nie bardzo wiedziała o co mi chodzi, przecież skoro dostałam maila a nie konto zostało zamknięte, to nie ma o co robić afery. To moja wina, bo wyraziłam zgody marketingowe. To informuję szanowną Panią, że zgody wycofałam. Pani patrzy w komputer i mówi, że może i tak, ale nie wszystkie - trzeba czytać co się podpisuje. Problem w tym, że na dokumencie było wydrukowane, co doradca zaznaczył, a nie czego nie zaznaczył...
To przykre, że Klient przychodzący do tego Banku żeby załatwić cokolwiek, co nie jest związane z zakupem produktu bankowego traktowany jest w ten sposób. Niestety nie jest to mój pierwszy tak przykry przypadek.
Mam porównanie z innym salonami tej sieci i niestety wizyta w tym miejscu nie należy do przyjemnych. Pomimo tego, że salon jest ładnym, przestronny i czysty, to po wejściu do niego klient czuje się obco - jak nieproszony gość. Na pomoc sprzedawców nie ma co liczyć, bo Panie zajęte są własnym towarzystwem i plotkami na temat innych klientów. Takie zachowanie zachęca jedynie do opuszczenia sklepu
Miałam upatrzoną koszulę w sklepie internetowym, którą chciałam przymierzyć. Po wejściu do sklepu przejrzałam cały asortyment dostępny na sali sprzedaży. Wnętrze sklepu było jasne i czyste. Postanowiłam poprosić o pomoc sprzedawcę - była nią drobna szatynka. Zapytałam o produkt i po podaniu numeru ze strony internetowej po 3 minutach miałam koszulę w rękach. Cała wizyta zakończyła się satysfakcjonującymi zakupami
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.