Opinia użytkownika: Elżbieta_60000
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Jakiś czas temu otrzymałam z Banku informację, że zmieniają się regulaminy. Zdziwiłam się bardzo, bo od roku nie posiadam w tym banku żadnych produktów. Więc idę do oddziału dowiedzieć się, co się dzieje. Pani nie bardzo wiedziała o co mi chodzi, przecież skoro dostałam maila a nie konto zostało zamknięte, to nie ma o co robić afery. To moja wina, bo wyraziłam zgody marketingowe. To informuję szanowną Panią, że zgody wycofałam. Pani patrzy w komputer i mówi, że może i tak, ale nie wszystkie - trzeba czytać co się podpisuje. Problem w tym, że na dokumencie było wydrukowane, co doradca zaznaczył, a nie czego nie zaznaczył... To przykre, że Klient przychodzący do tego Banku żeby załatwić cokolwiek, co nie jest związane z zakupem produktu bankowego traktowany jest w ten sposób. Niestety nie jest to mój pierwszy tak przykry przypadek.