Podczas wizyty w salonie optycznym Fielmann w Galerii Bonarka na wysokim poziomie. Kompetentna i profesjonalna obsługa od momentu wyboru oprawek po dostosowanie parametrów zgodnie z wskazaniem na recepcie. Bardzo rzetelne i odpowiedzialne podejście przy pomiarach wykonywanych przez optometrystkę.
Słowem pozytywne wrażenie, indywidualne i wyjątkowe podejście do klienta, opanowanie, spokój.
Serdecznie polecam zakupy w salonie Fielmann w Bonarce w Krakowie.
Po wejściu do sklepu w celu sprawdzenia dostępności końcówek do szczoteczki elektrycznej nie podszedł do mnie żaden z obecnych sprzedawców. Nie dało się mnie nie zauważyć ponieważ wszyscy stali w części sklepu dotyczącej obsługi klienta systemem ratalnym. Po wielokrotnej próbie ściągnięcia wzrokiem, że potrzebuje pomocy nie podszedł żaden z sprzedawców. Wyszłam ze sklepu nie uzyskawszy informacji, na której zdobycie się nastawiłam. Nie oceniam zatem celowo wiedzy i kompetencji bo jak ocenić skoro nikt nie podejdzie do klienta z pomocą. Ocena zachowania personelu na -5 co nie jest oceną dla wyglądu.
Podczas wizyty w siedzibie Banku Lukas w Krakowie przy ul. Westerplatte, zostałam obsłużona w profesjonalny i miły sposób. Dokonano zleceń jakie zaplanowałam zmienić a także zaproponowano mi kartę Furora. W sposób wyczerpujący zostały mi przedstawione warunki zawarcia umowy dotyczącej karty Furora.
Pracownik udziełił mi wyczerpującej odpowiedzi na temat materiału z jakiego został wykonany zakupiony przeze mnie produkt. Dodatkowo udzielono mi informacji dotyczącej mycia w zmywarce posypywaczek, że jest to możliwe. Nie zostałam poinformowana o gwarancji i możliwości zwrotu z powodu, że oprócz mnie inni klienci dopytywali pracownika o inne produkty.
Zadałam również pytanie o kawę ziarnistą, jej rodzaj, intensywność smaku oraz pochodzenie. Pracownik udzielił mi szczegółowych informacji o rodzaju kawy, podając aromaty kaw, jej kraj pochodzenia, intensywność.
Podczas wizyty w salonie zostałam obsłużona profesjonalnie.Podczas wizyty sprzedawca uzywał zwrotów grzecznosciowych.Sprzedawca poinformował mnie o miejscu dostępności towaru jaki potrzebowałam.Oferta cenowa produktu była zbliżona do cen zaproponwanych przez zakupy ze sklepu internetowego.W salonie panował ład i porządek co ogólnie wpływa na przyjemność dokonywania zakupów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.