Opinie użytkownika (5)

Podczas wizyty w...
Podczas wizyty w salonie optycznym Fielmann w Galerii Bonarka na wysokim poziomie. Kompetentna i profesjonalna obsługa od momentu wyboru oprawek po dostosowanie parametrów zgodnie z wskazaniem na recepcie. Bardzo rzetelne i odpowiedzialne podejście przy pomiarach wykonywanych przez optometrystkę. Słowem pozytywne wrażenie, indywidualne i wyjątkowe podejście do klienta, opanowanie, spokój. Serdecznie polecam zakupy w salonie Fielmann w Bonarce w Krakowie.

Elżbieta_175

01.12.2010

Fielmann

Placówka

Kraków, Bonarka 1

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu w celu sprawdzenia dostępności końcówek do szczoteczki elektrycznej nie podszedł do mnie żaden z obecnych sprzedawców. Nie dało się mnie nie zauważyć ponieważ wszyscy stali w części sklepu dotyczącej obsługi klienta systemem ratalnym. Po wielokrotnej próbie ściągnięcia wzrokiem, że potrzebuje pomocy nie podszedł żaden z sprzedawców. Wyszłam ze sklepu nie uzyskawszy informacji, na której zdobycie się nastawiłam. Nie oceniam zatem celowo wiedzy i kompetencji bo jak ocenić skoro nikt nie podejdzie do klienta z pomocą. Ocena zachowania personelu na -5 co nie jest oceną dla wyglądu.

Elżbieta_175

20.08.2010

RTV EURO AGD

Placówka

Przemyśl, Sportowa

Nie zgadzam się (14)
Podczas wizyty w...
Podczas wizyty w siedzibie Banku Lukas w Krakowie przy ul. Westerplatte, zostałam obsłużona w profesjonalny i miły sposób. Dokonano zleceń jakie zaplanowałam zmienić a także zaproponowano mi kartę Furora. W sposób wyczerpujący zostały mi przedstawione warunki zawarcia umowy dotyczącej karty Furora.

Elżbieta_175

26.11.2009

Credit Agricole

Placówka

Kraków, Starowislna brak

Nie zgadzam się (25)
Pracownik udziełił mi...
Pracownik udziełił mi wyczerpującej odpowiedzi na temat materiału z jakiego został wykonany zakupiony przeze mnie produkt. Dodatkowo udzielono mi informacji dotyczącej mycia w zmywarce posypywaczek, że jest to możliwe. Nie zostałam poinformowana o gwarancji i możliwości zwrotu z powodu, że oprócz mnie inni klienci dopytywali pracownika o inne produkty. Zadałam również pytanie o kawę ziarnistą, jej rodzaj, intensywność smaku oraz pochodzenie. Pracownik udzielił mi szczegółowych informacji o rodzaju kawy, podając aromaty kaw, jej kraj pochodzenia, intensywność.

Elżbieta_175

23.11.2009

Tchibo

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (25)
Podczas wizyty w...
Podczas wizyty w salonie zostałam obsłużona profesjonalnie.Podczas wizyty sprzedawca uzywał zwrotów grzecznosciowych.Sprzedawca poinformował mnie o miejscu dostępności towaru jaki potrzebowałam.Oferta cenowa produktu była zbliżona do cen zaproponwanych przez zakupy ze sklepu internetowego.W salonie panował ład i porządek co ogólnie wpływa na przyjemność dokonywania zakupów.

Elżbieta_175

18.09.2009

Mix electronics

Placówka

Kraków, Karmelicka 40, Królewska 55, Kapelanka 56 (Tesco)

Nie zgadzam się (22)
14.05.2022
Odpowiedź firmy
Szanowna Pani Elżbieto. Dziękujemy za pochwałę. Staramy się jak najlepiej służyć naszym klientom. Zapraszamy ponownie!

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi