Opinie użytkownika (7)

Sklep mieści się...
Sklep mieści się w nowoczesnej galerii handlowej.Jest bardzo dobrze oznakowany a zatem klient nie ma problemu ze znalezieniem wejścia. Dobrze oświetlony, bardzo czysty. Wchodząc ma się wrażenie, że dopiero co został otarty. Ekspozycje prezentują się bardzo atrakcyjnie, widać, że są często uaktualniane , gdyż prezentują najnowsze trandy w wykończeniu mieszkań. Robiłam zakupy na dziale oświetlenia. Sprzedawca sam do mnie podszedł i zaoferował swoja pomoc przy wyborze towaru. Przez cały czas towarzyszył mi i odpowiadał na pytania. Kiedy zdecydowałam się na konkretny żyrandol pomógł mi go zapakować na wózek.mimo, iż go o to nie prosiłam. Obsługa przy kasie również bardzo sprawna.Została mi zaproponowana karta lojalnościowa DOM, wypisanie faktury szybko i bez problemu. Jedyna niedogodnością może być zbyt mały parking przed samym sklepem. ale... Polecam zakupy w Leroy Merlin!

EWA_701

16.02.2011

Leroy Merlin

Placówka

Lublin, Al. Spółdzielczości Pracy 34

Nie zgadzam się (2)
z Banku korzystam...
z Banku korzystam już 6 lat. Zachęciła mnie do tego bardzo prosta procedura założenia konta, właściwie nie odchodząc od komputera i nie wychodząc z domu udało mi się je założyć. PO zalogowaniu goniec dostarczył mi umowę i po jej podpisaniu mogłam bez problemu korzystać z konta. Z konta korzystam w bardzo różnorodnym sposób. Mam 4 subkonta, konto w euro, lokaty, kartę kredytową oraz ubezpieczenie na samochód. Wszystkie usługi są tak prosie w obsłudze, że nie potrzebna jest pomoc w ich eksploatacji. Kontakt z infolinią konieczny jest jedynie przy zimnie danych adresowych lub np zgubieniu kart ( choć kartę można również zablokować przez internet co jest BARDZO wygodne). Kilkakrotnie miałam również kontakt bezpośredni z pracownikami banku w monecie konieczności zmiany nazwiska użytkownika konta. Profesjonalna i szybka obsługa sprawiła, że chciało się tam wracać i każdy czuje się wyjątkowy. Bardzo łatwa jest funkcja zakładania lokat, wystarczą dwa ruchy myszką i już lokata otwarta. Gorąco polecam wszystkim, którzy chcą obniżyć koszty (opłata za prowadzenie konta o zł, przelew 0,50zł) oraz zaoszczędzić na czasie. Jedynym mankamentem jest brak możliwości wypłaty gotówki w obcej walucie, ereszta bez zastrzeżeń.

EWA_701

26.02.2010

mFinanse

Placówka

Lublin, ul. Piłsudskiego 13

Nie zgadzam się (23)
15.05.2022
Odpowiedź firmy
Witam serdecznie. Dziękujemy za korzystanie z usług mBanku i zamieszczenie opinii na stronie www.jakoscobslugi.pl. Jako Bank przyjazny Klientom, nieustannie dbamy o podnoszenie poziomu jakości świadczonych przez nas usług. Dokładamy wszelkich starań aby obsługa przez naszych pracowników przebiegała sprawnie, a Klienci byli obsługiwani przez wyszkolonych, kompetentnych pracowników. Pani opinia jest dla nas dowodem, że efekty naszej pracy przynoszą pożądany skutek. Niezmiernie cieszy mnie również fakt, że nasze produkty spotkały się z Pani uznaniem. Jednocześnie pragnę poinformować, że przelewy, wykonywane z rachunku eKonto na rachunki w ramach mBanku jak i na inne rachunki bankowe są całkowicie bezpłatne. Celem podnoszenia komfortu podczas korzystania z usług mBanku nieustannie trwają prace nad udoskonaleniem siatki wpłatomatów i bankomatów. Obecnie mBank nawiązał współpracę z siecią sklepów Żabka i Freshmarket, gdzie Klienci mogą wpłacać środki na rachunki w mBanku. Mam nadzieję, że wkrótce będziemy również mogli zaproponować naszym Klientom możliwość dokonywania wpłat i wypłat w walutach obcych. Pozostajemy do Pani dyspozycji w Centrum Finansowym mBanku w Lublinie, mieszczącym się przy ulicy Piłduskiego 13, oraz pod numerem telefonu 081 528 98 60. Pozdrawiam Olga Kuc mBank
OSIEDLOWY SKLEP, POWSTAŁY...
OSIEDLOWY SKLEP, POWSTAŁY PO JEDNYM ZE SKLEPÓW SPOŁEM. JAK NA STANDARDY STOKROTEK BARDZO MAŁY, NIE WYGLĄDA JAK SUPERMARKET ALE RACZEJ JAK SKLEP OSIEDLOWY GDZIE TOWARY, KTÓRE NIE MIESZCZĄ SIĘ NA STANDARDOWYCH PÓŁKACH SĄ STŁOCZONE I ŹLE WYEKSPONOWANE. BRAKU MIEJSCA FIRMĘ CHCE ZAPEWNIĆ STAŁY ASORTYMENT OD PIECZYWA PO SKARPETY I ARTYKUŁY BIUROWE CO W REZULTACIE SKUTKUJE TYM, ŻE CAŁOŚĆ PREZENTUJE SIĘ KOMICZNIE. DZIAŁ MIĘSNY ZREDUKOWANY DO MINIMUM A I TOWAR TAM SPRZEDAWANY NIE ZACHĘCA ŚWIEŻOŚCIĄ I JAKOŚĆIĄ.WIĘKSZOŚĆ KLIENTÓW OBSŁUGIWANA JEST W KASIE Z ALKOCHOLEM, TOWAR ZA KAŻDYM RAZEM TRZEBA SAMEMU WYKŁADAĆ NA BLAT BO W TEJ KASIE NIE MA TAŚMY PRZESZYWAJĄCEJ TOWAR.ODWIECZNYM PROBLEMEM JEST RÓWNIEŻ BRAK DROBNYCH W KASACH I CIĄGLE PROŚBY O DROBNE PIENIĄDZE. ZE SKLEPU KORZYSTAM JEDYNIE W OSTATECZNOŚCI KIEDY WIEM, ŻE INNE SKLEPY W OKOLICY SĄ ZAMKNIĘTE. WRAŻENIE NAPRAWDĘ ŹLE. NIE POLECIŁABYM TEGO SKLEPU NIKOMU KTO CENI SOBIE JAKOŚĆ SKLEPU SPOŻYWCZEGO.

EWA_701

23.02.2010

Stokrotka

Placówka

Lublin, Bazylianówka 58

Nie zgadzam się (22)
SKLEP ODWIEDZIŁAM WCZORAJ...
SKLEP ODWIEDZIŁAM WCZORAJ W GODZINACH POŁUDNIOWYCH. ZACHĘCIŁA MNIE DO TEGO BARDZO ELEGANCKO PRZYGOTOWANA WYSTAWA Z DUŻYM NAPISEM FESTIWAL WIOSNA I RZECZYWIŚCIE W CAŁYM SKLEPIE CZUĆ BYŁO WIOSNĘ. MIMO, IŻ SKLEP JEST DOŚĆ MAŁY JAK NA SKLEP CCC JEST BARDZO DOBRZE ZAOPATRZONY W BUTY ORAZ AKCESORIA TAKIE JAK TOREBKI. NA WPROST WEJŚCIA ZNALEŹĆ MOŻNA OBECNE TRENDY MODY, PEŁNA ROZMIARÓWKA. DWIE SPRZEDAWCZYNIE MINIMUM 2 RAZY PYTAŁY MNIE CZY W CZYMŚ POMÓC WIDZĄC, ŻE DŁUŻSZA CHWILĘ ZASTANAWIAM SIĘ NAD WYBOREM BUTÓW.MIAŁAM JEDNAK WRAŻENIE, ŻE JAK PODZIĘKOWAŁAM ZA POMOC TO TROCHĘ SIĘ UCIESZYŁY. CENY TOWARÓW BARDZO PRZYSTĘPNE, BARDZO DUŻY WYBÓR PRZY KASIE SPRZEDAWCA SPRAWDZIŁ ROZMIAR OBU BUTÓW, UDZIELIŁ MI RÓWNIEŻ INFORMACJI ODNOŚNIE OKRESU GWARANCJI. OGÓLNE WRAŻENIE BARDZO POZYTYWNE.

EWA_701

23.02.2010

CCC

Placówka

Lublin, Al. Spółdzielczości Pracy 34

Nie zgadzam się (20)
NOWY SKLEP W...
NOWY SKLEP W GALERII HANDLOWEJ, DYZY PRZESTRONNY, ELEGANCJI. TOWAR BARDZO ŁADNIE WYEKSPONOWANY, W TLE MIŁA MUZYKA DOSTOSOWANA KLIMATEM DO WYSTROJU SKLEPU. ATRAKCYJNE JEST TO , IŻ WIELE TOWARÓW MOŻNA KUPIĆ W MAŁYCH ILOŚCIACH. NP KROJONY CHLEB. OBSŁUGA ELEGANCKO UBRANA,. SKLEP PUSTY, BRAK W NIM KLIENTÓW, PRZY KASIE NIGDY NIE MA WIĘCEJ NIŻ 1 -2 KLIENTÓW W TYM SAMYM CZASIE. KASJERZY ZA KAŻDYM RAZEM PYTAJĄ CZY POSIADAM KARTĘ KLUBU KONESERA ALE NIGDY NIE TRZYMAŁAM INFORMACJI NA TEMAT TEJ KARTY. OGÓLNE WRAŻENIE SPRAWIA BARDZO DOBRE ALE PO REPORTAŻY W REGIONALNE TELEWIZJI KLIENCI ZUPEŁNI INACZEJ SPOJRZELI NA TEN SKLEP.

EWA_701

19.02.2010

Alma Market

Placówka

Lublin, Al. Spółdzielczości Pracy 34

Nie zgadzam się (26)
SKLEP NOWY, CZYSTY...
SKLEP NOWY, CZYSTY ALE MAŁY- ZWŁASZCZA DZIAŁ DAMSKI. TOWAR STŁOCZONY NA WIESZAKACH ZWŁASZCZA W CZASIE WYPRZEDAŻY. MAŁO OBSŁUGI I CO NAJGORSZE PO WYJŚCIU Z PRZYMIERZALNIE SPRZEDAWCA PROSIŁ O ODWIESZENIE UBRAŃ NA MIEJSCE SKĄD BYŁY WZIĘTE. ZA PRZYMIERZALNIA BRAK WIESZAKA NA , KTÓRY MOŻNA ODWIESIĆ UBRANIE. MAŁY ASORTYMENT, ZWŁASZCZA JEŚLI CHODZI O BIELIZNĘ. NIKT MNIE JESZCZE TAM NIE ZAPYTAŁA CZY POMÓC MI PRZY WYBORZE TWORU. MAŁO PERSONELU W SKLEPIE.

EWA_701

19.02.2010

Reserved

Placówka

Lublin, SPÓŁDZIELCZOŚCI PRACY 32

Nie zgadzam się (27)
SKLEP BARDZO DOBRZE...
SKLEP BARDZO DOBRZE ZAOPATRZONY, CZYSTY, PRZESTRONNY. TOWAR ŚWIEŻY, Z DŁUGA DATĄ WAŻNOŚCI. MAŁE KOLEJKI DO KASY. JEŚLI W KOLEJCE STOJĄ WIĘCEJ NIŻ 4 OSOBY NASTĘPNY KASJER OTWIERA KASĘ. PO OSTATNIEJ PRZEBUDOWIE TOWAR LEPIEJ WYEKSPONOWANY NA PALETACH. DOBRZE ZAOPATRZONY DZIAŁ WARZYWNY, ŚWIERZE I TANIE OWOCE.DUŻY PRZESTRONNY PARKING PRZED SKLEPEM, ODŚNIEŻONY W ZIMIE

EWA_701

19.02.2010

Biedronka

Placówka

Oława, Kutrowskiego 48

Nie zgadzam się (25)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi