bardzo miła obsługa, zawsze są usmiechnieci, gotowi do pomocy, schludni, klient czuję się wyjątkowy :) profesjonalne doradztwo, wedlug kompetencji, ale nic na siłę, raz usłyszałam żebym się lepiej nie spieszyła z kupnem oleju - na chybił trafił, tylko lepiej się upewnić, - takie ludzkie podejście.. bardzo lubię tą stację, i kiedy wyjeżdżam daleko tankujęu nich na maxa :) dzieki
acha i WC bardzo czyste i schludne !
ten bank od zawsze uczy cierpliwości! nigdy nie widziałam, aby pracowały tam więcej niż dwie kasy ! przecież są dni ( 1-wszy, dziesiąty, pietnasty) kiedy kolejki w banku są wzmorzone i godziny ( po 14-tej do po 16-tej ) kiedy to ludzi kończą pracę, więc trzeba zwiekszyć ilosć otwartych okienek - jednak tu wymagana jest dobra
organizacja czasem, czego widac personelowi, czy raczej kierownictwu brakuje :(
daję +3 za wygląd i zachowanie, ale raczej tej najmłodszej ekipie!
strona dla osób posiadających telefon na abonament - ebok - strona bardzo nieczytelna. Bardzo trudno poruszać się, znaleść odpowiedzi na swoje pytania, za każdym razem kiedy chcę sprawdzić pozostałe minuty na moim koncie zmuszona jestem szukać, kiedy chcę doładować komus telefon, sytuacja się powtarza, bardzo zawile skonstruowana strona. A klientem Plusa jestem już 7 lat :)
Na "szafie" jestem już od kilku lat, wiele rzeczy zakupiłam, kilka też sprzedałam, miałam nieprzyjemny incydent przy mojej sprzedaży, klientka ktora kupiła odemnie kurtke dziecięcą, zopiniowała bardzo zurzytą, porobiła zdjecia dziur - puszczone nikti na szwach - zdjecia w strasznym powiększeniu, zarządała odmnie zwrotu pieniędzy, co bezzwłocznie uczyniłam, była to śmieszna suma, jednak kurtki nie dostałam z powrotem, gdyż kobieta zarządała zwrotu kwoty za przesyłkę :( administracja szafy nie wtrąciła się w spór, zwracałam się z prośbą o pomoc w rostrzygnięciu, wiele razy, i o dziwo, przy zmianie szaty tejże strony zmieniło się chyba również podejście administratora. Na powrót zaufałam tej witrynie, i korzystam chętniej ;)
Archelan! a raczej jego personel, jest bardzo młody, widać że dziewczyny z "łapanki" za to żadnej pomocy od strony starszych pracownic w rozładowaniu kolejki, stoi się godzinami, aby kasjerka znalazła kod produktu, są to jak napisałam, młode dziweczyny, potrzebują wprawy, a nikt nie wprowadza ich w tajniki pracy profesjonalnie, także raczej duży minus dla kierownictwa tego sklepu :(
obsługa :/ jak to na małomiasteczkowym orlenie, więcej personel zajęty soba, za to nigdy nie czynne : odkurzacz z kompresorem!! no błagam!już od wielu lat odkurzacz poprostu nie ciągnie! starałam się przyjeżdżać w rózne dni tygodnia, pytałam nawet kiedy bedzie sprawny, bo czesto zgłaszałam zapchanie odkurzacza, ale.. zostawało bez echa, zmieniłam więc stację :) ale jakie było moje zdziwienie kiedy kompresor też okazał się bezuzyteczny. i to nie tak że to ja nie potrafię :) na innych stacjach mi się udaje ;)
niczego tak w zyciu nie cierpię jak chodzacych za mną pracowników sklepu! i w tym przypadku bardzo chętnie wrócę do empiku w tym miejscu (galerii białej), gdyż obsługa ( młody człowiek na dziale z płytami) bardzo konkretnie wywiązał się ze swoich obowiązków doradcy klienta, zero natręctwa, nie czułam się osaczona. wiedza muzyczna wystarczająca na piastowane stanowisko. W samym sklepie trochę haos, zwłaszcza na półkach z książkami, może spowodowane przestawianiem towaru, bo panie robiły wrażenie jakby sprzątały czy zmieniały dekorację... (?)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.