Opinie użytkownika (21)

OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dorota_1300

04.07.2017

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi.

Dorota_1300

04.07.2017

Allianz

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dorota_1300

04.07.2017

wakacje.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dorota_1300

04.07.2017

Itaka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Dorota_1300

04.07.2017
Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Dorota_1300

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Dorota_1300

04.07.2017

Arriva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi.

Dorota_1300

13.06.2017

50 style

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dorota_1300

13.06.2017

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dorota_1300

13.06.2017

4F

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dorota_1300

05.05.2017

Bricomarche

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Dorota_1300

05.05.2017

Pepco

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Zawsze muszę...
OK. Zawsze muszę czekać na kasjerkę - zwykle układa coś na sali sprzedaży bądź rozpakowuje nowy towar.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Dorota_1300

05.05.2017

kik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Jysk to...
Słabo. Jysk to taka nieco inna wersja Ikei, co przekłada się także na filozofię obsługi. Personel jest praktycznie niewidoczny, dopóki nie poprosimy o pomoc. Niestety, zbyt często trafiam na osoby mało obeznane z asortymentem sklepu i odpowiedź brzmi "nie wiem". Owszem, są w stanie sprawdzić, dopytać, ale to wymaga ode mnie długiego oczekiwania.Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Dorota_1300

05.05.2017

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Dorota_1300

27.03.2017

LG Electronics

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dorota_1300

27.03.2017

BSH

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na...
Słabo. Na plus: Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.

Dorota_1300

27.03.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Dorota_1300

27.03.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Wysoka...
Bardzo dobrze. Wysoka kultura osobista, na ogół bardzo dobra znajomość oferty i zasad nawiązywania umowy. Trzymanie się standardów obsługi klienta. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Organizacja i czas obsługi.

Dorota_1300

18.01.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Pracownicy są...
OK. Pracownicy są życzliwi, pozytywnie nastawieni do klienta. Są kompetentni, choć wykazują pewne braki wiedzowe - wspierają się pomocą kolegów lub materiałów. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Organizacja i czas obsługi.

Dorota_1300

18.01.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi