Miałam okazję być klientką Tchibo, kupowałam ekspres od kawy. Obsługa była na wysokim poziomie, ekspediantka doradziła i opisała produkt, odstałam gazetki reklamowe. Jestem bardzo zadowolona z zaupu.
W sklepie Nike jest duży asortyment, pełna rozmiarówka, nowe modele butów. Wiedza pracowników jest naprawdę zadziwiająca, zawsze pomogą i doradzą. Polecam ten salon.
Dnia 20.04.2015 robiłam zakupy w sklepie Big Star. Chciałam kupić spodnie, często mam problem z doborem rozmiaru ( nogawki są za krótkie). Panie pracujące tam pomogły mi wybrać odpowiedni model do mojej figury oraz rozmiar. Wyszłam bardzo zadowolona.
Profesjonalna obsługa, pomocna. Gdy się zapyta o towar, sprzedawcy zawsze odpowiedzą na pytania. Zdarzają się jednak kolejki zbyt długie przy kasie i nie zostają otwierane inne kasy. Poza tym kasjerki zawsze miłe i uśmiechnięte. Polecam zakupy tam i unikanie godzin, gdzie jest dużo kolejek i mało otwarych kas.
W sklepie CCC reklamowałam buty zakupione kilka miesięcy wcześniej. Powodem reklamacji był pęknięty przez środek obcas na jednym bucie. Przy zglaszaniu reklamacji zaznaczyłam opcję wymiany na ten sam towar (znajdował się on aktualnie na stanie sklepu). Po dwóch tygodniach oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji zgłosiłam się do salonu. Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie, lecz nie było już tych butów, które chciałam nabyć. Poprosiłam sprzedawcę, o upewnienie się czy aby na pewno nie ma tego modelu na stanie, ewentualnie o znalezienie podobnych butów. Pani sprawdziła w systemie, butów nie było, ale już nie poszukała czy są podobne, tak jak prosiłam. W związku z tym poprosiłam o zwrot gotówki, gdyż nie chciałam innych butów i tu zaczął się problem. Ekspedientka wręcz kazała mi wybrać inne buty, pieniędzy dostać nie mogę, bo wcześniej chciałam wymienić na ten sam towar ( w dniu odebrania decyzji nie było już tych butów). Nie mogłam się z Panią porozumieć i poprosiłam o rozmowę z kierowniczką sklepu. Pani kierownik poszukała i znalazła niemal identyczne buty, które miałam poprzednio i dokonałam relamacji. Nie byłam zadowolona z obsługi przez ekspedientkę oraz braku zaangażowania w pomoc w znalezieniu obuwia. Na szczęście kierowniczka salonu uratowała systuację.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.