Opinia użytkownika: Dominika_605
Dotycząca firmy: CCC
Treść opinii: W sklepie CCC reklamowałam buty zakupione kilka miesięcy wcześniej. Powodem reklamacji był pęknięty przez środek obcas na jednym bucie. Przy zglaszaniu reklamacji zaznaczyłam opcję wymiany na ten sam towar (znajdował się on aktualnie na stanie sklepu). Po dwóch tygodniach oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji zgłosiłam się do salonu. Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie, lecz nie było już tych butów, które chciałam nabyć. Poprosiłam sprzedawcę, o upewnienie się czy aby na pewno nie ma tego modelu na stanie, ewentualnie o znalezienie podobnych butów. Pani sprawdziła w systemie, butów nie było, ale już nie poszukała czy są podobne, tak jak prosiłam. W związku z tym poprosiłam o zwrot gotówki, gdyż nie chciałam innych butów i tu zaczął się problem. Ekspedientka wręcz kazała mi wybrać inne buty, pieniędzy dostać nie mogę, bo wcześniej chciałam wymienić na ten sam towar ( w dniu odebrania decyzji nie było już tych butów). Nie mogłam się z Panią porozumieć i poprosiłam o rozmowę z kierowniczką sklepu. Pani kierownik poszukała i znalazła niemal identyczne buty, które miałam poprzednio i dokonałam relamacji. Nie byłam zadowolona z obsługi przez ekspedientkę oraz braku zaangażowania w pomoc w znalezieniu obuwia. Na szczęście kierowniczka salonu uratowała systuację.