obsługa pracuje z zaangażowaniem, zawsze pomogą doradcy praktycznie w każdym dziale służą pomocą starają się odpowiadać na każde pytanie. Jeśli chodzi o kwestie przyjmowania reklamacji również nie ma z tym żadnych problemów.
obsługa miła, na zamówienia długo się nie czeka jednak co do czystości w lokalu mam zastrzeżenia.Często stoliki bywają brudne naczynia nie są od razu zbierane ze stołów, w toalecie brakuje często ręcznika jednorazowego a nawet mydła. Początkowo parę lat wstecz lokal był rewelacyjny pod względem czystości.
Pracownicy tej placówki są bardzo uprzejmi, kompetentni zawsze starają się udzielić rzetelnych informacji.Widać , że pracują z pasją i co najważniejsze nie proponują nachalnie produktów z oferty banku jak to robi większość instytucji w tej branży.
Bardzo dziękujemy za tę obserwację i przedstawienie Pani opinii na temat obsługi w oddziale ING Banku. Cieszymy się, że bardzo wysoko oceniła Pani poziom obsługi klienta oraz aspekty związane z udzielaniem rzetelnych informacji. Nasze działania koncentrują się na budowaniu długotrwałych relacji z klientem, którego stawiamy w centrum. Dziękujemy za wysoką ocenę.
Obserwując kolejkę osób...
Obserwując kolejkę osób czekających na obsługę uwagę moją zwrócił fakt, iż pomimo kilku stanowisk tylko jedno stanowisko przyjmowało wpłaty od klientów, pozostałe były nieczynne. Klienci byli zniecierpliwieni stojąc w kolejce nawet do 40 min.Pomimo informacji na stanowiskach, iż jest w placówce obsługa kredytów hipotecznych nie ma wykwalifikowanego odpowiedniego doradcy specjalizującego się w obsłudze tego rodzaju kredytów.Ogólny wygląd placówki pod względem czystości dobry.Pracownicy przy ubraniach posiadali identyfikatory. Podejście pracowników do klientów bardzo pozytywne, pracownicy kulturalni, uśmiechnięci pomocni.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.