Opinie użytkownika (10)

Bardzo dobrze. Pracownicy...
Bardzo dobrze. Pracownicy w Mc' donalds, zachowują się wulgarnie w stosunku do siebie, co widzą klienci. Oraz często oceniają klientów, co nie należy do ich zadań. Na plus: organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.

Diana_79

25.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Obsługa ma...
Super. Obsługa ma przyjazne podejście do klienta, natomiast czas obsługi się wydłuża z niewiadomych przyczyn, może źle wyszkolony personel. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Diana_79

25.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Pracownicy zachowują...
Super. Pracownicy zachowują się, jakby byli tam trzymani za kare, zero życzliwości i uśmiechu. Na plus: oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Diana_79

25.07.2017

Carrefour Stacja Paliw

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Obsługa z...
Super. Obsługa z przyjaznym podejściem do klienta, pomocna. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Diana_79

25.07.2017

Orsay

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Panie...
Tak sobie. Panie nadąsane, brak uśmiechu i sympatii ze strony personelu, oraz cierpliwości do małych klientów. Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Diana_79

25.07.2017

Reserved Kids

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Częstym zjawiskiem...
Dobrze. Częstym zjawiskiem w sklepie jest fakt, że pracownicy zamiast zająć się obsługą klienta, doradztwem, to sami zajmują się przymiarką obuwia. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.

Diana_79

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa z sklepie bardzo pomocna i przyjaźnie nastawiona do klienta. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Diana_79

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi jeżeli...
Jakość obsługi jeżeli chodzi o market Carrefour w Zgorzelcu niestety dużo zależy od humoru personelu na sklepie, jak i kasjerów. Czasami aż się odechciewa robić tam zakupy, widząc jak pracownik z wielkim wyrzutem udziela nam pomocy, lub odpowiedzi na temat ich asortymentu.

Diana_79

29.10.2014

Carrefour

Placówka

Zgorzelec, Jeleniogórska 42

Nie zgadzam się (0)
Obsługa profesjonalna. Mila...
Obsługa profesjonalna. Mila i uprzejma. Pomoc przy tankowaniu od razu po podjechaniu do dystrybutora.

Diana_79

29.10.2014

ORLEN

Placówka

Zgorzelec, Armii Krajowej 71

Nie zgadzam się (0)
Obsługa na stacji...
Obsługa na stacji jest sprawna i rzetelna. Pracownicy są ubrani schludnie w firmowe ubrania. Kasjerka była miła, z uśmiechem mnie pożegnała i zaprosiła ponownie. Czystość stacji i toalety była poprawna. Na pewno poleciłabym tą stację znajomym.

Diana_79

12.07.2014

S1

Placówka

Zgorzelec, Jeleniogórska 42

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi