Wchodzac do sklepu od samego początku czuje się jak złodziej a to dlatego że ochrona która tam pracuje wygląda jak by każdego podejzewała ktotylko tam wchodzi, pytajac jednej kobiety z działu chemia o to gdzie znajduja sie oliwki dla dzieci odpowiada "tam gdzieś" wskazujac palcem na dwa regały dalej. Dochodząc do kasy z alkoholem (dlaczego z alkoholem- ponieważ papierosy które mozna było kiedys kupic przy każdej kasie zostały wycofane i mozna je dostac tylko przy kasie alkoholowej), wykładam towar za który chciałabym zapłacic i kupic papierosy i czekałam ok 7-10 min na "szanowną" Panią która była na zapleczu, Pani poinformowała mnie ze musi gdzies isc i chciała mnie wydelegować na ciąg kasowy, poinformowałam ja że chciałam kupic jeszcze papierowsy to z łaską i wyrazną niechęcią obsłużyła mając na twarzy niemiłą bardzoniemiłą minę, ale to nie działo się po raz pierwszy. Jedna i ta sama młoda dziewczyna czarne włosy do ramion. Nie polecam:(
Na temat Firmy PZU opowiem historię która przytrafiła się mojemu przyjacielowi. Otóż od zawsze ubezpieczał swój samochód w tej firmie i zniżki jakie miał to 45%, gdy zakupił kolejny samochód nagle zaczeły się dziwne problemy otóż:
Zrezygnował z ubezpieczenia w PZU wysyłając im odpowiednie wypowiedzenie umowy oraz ze samochód ubezpiecza w innej firmie, po miesiącu przyszedłlist polecony z adnotacją iż ma zapłacic ubezpieczenie za ten samochód ktory ubezpieczył w innej firmie. Dzwoniąc po nr 0801 102 102 mężczyzna który odpowiadał na pytania twierdził ze nie ma pojecia dlaczego taki list zostałwysłany a i została zmniejszona mu zniżka z 45 na 20 % zniżki za bezkolizyjną jazdę. Rozmowa skończyła się takimi słowami iż wszystko zostało w terminie dostarczone (mowie teraz o wypowiedzeniu ubezpieczenia OC) i że zaszła jakaś pomyłka. Więc zapomnieliśmy już o całej sprawie aż tu nagle całkiem nie dawno został wysłany ten sam list z kwotą 530 zł data zapłaty to 5.09.2009 i znowu ta sama historia czyli z 45 na 20% zniżki nie wiadomo z jakiego powodu bo kobieta która rozmawiała z Moim Przyjacielem niepotrafiła odpowiedzieć na pytanie dlaczego tak się stało. Sprawa jest do dzisiaj nie wyjaśniona.
Apteka Świt jedna z najsłynniejszych aptek znanych tylko z długich kolejek. Robiłam kiedyś zakupy w tej aptece na recepte i niestety niemiło się zaskoczyłam, po pierwsze była to godzina 20-20.30 stałam ok 40 minut w kolejce przy czym stały moze jakieś max 4 osoby przede mnąok 5 za mną, obsługiwała tylko jedna osoba ale to jest nie istotne, gdy nadeszła moja kolej podałam recepte i...,no własnie Pani dr zaczeła czytać całą recepte na głos gdzie wszyscy słyszeli jakie leki kupuje ale na to mogłabym jeszcze przymknąć oko, okazuje się że szanowna Pani wklepując recepte zaczeła czytać moje dane na głos tzn imie nazwisko, adres zamieszkania, przemilczałam, zapłaciłam swój rachunek i odeszłam na bok spakować lekarstwa a przy okazji zaobserwować co będzie dalej....i jednak było to samo tylko tym razem trafiła na klienta który zwrócił jej uwagę ale kobieta odpyskowała mówiąc że nie jedna apteka na D.G. jest i może sobie zmienić jak mu się nie podoba ....brak słów dla takich ludzi. Oprócz obsługi nic nie mam do powiedzenia, inne Panie dr są bardziej kompetentne, szybsze i cichsze:) na ogół czysto schludnie przyjemnie, nawet jest stoliczek dla najmłodszych gdzie może sobie dziecko usiąść i odpocząć ba nawet pomalować....reszta ok:) na sam koniec dostają ode mnie 3+
Znajdowałam się na stoisku alkoholowym, z obserwacji zauważyłam przez kasjerkę że sprzedaje młodzieży alkohol bez żadnego wglądu w dowód osobisty, stałam w kolejce do kasy przede mną stała dziewczyna w wieku ok 17 lat Pan która sprzedawała nie zapytała się dziewczyny o dowód osobisty ba dziewczyna nawet nie wyglądała na to aby była pełnoletnia, zwróciłam uwagę kasjerce, Pani bardzo się obużyła i obsługa wyglądała fatalnie:( zero zwrotów grzecznościowych, gdy zapytałam o wina jakie może mi doradzić do danego dania stwierdziła tylko ze na kazdej butelce pisze:( brak wiedzy o alkoholach a sama je sprzedaje czegoś tutaj nie rozumiem, potrzebujemy chyba przeszkolonych pracowników na dane działy.
Bardzo miły kontakt z kasjerkami, zwroty grzecznościowe jak najbardziej widoczne, Panie poinformowały mnie o różnych zniżkach obuwia a nawet pomogła mi wybrać odpowiedni rozmiar, czysto schludnie na pewno nie raz zrobie tam zakupy.
Osoba na stanowisku kasowym nie miła, brak jakichkolwiek zwrotów grzecznościowych, braki na półkach towaru, z wielkim trudem poinformowała mnie o braku dostępnych produktach, niekompetentna, chludnie i czysto ubrana. Sklep czysty i wiecznie kolejki, brak gotówki do wydawania reszty klientom.
Bardzo miła obsługa kasjerska, użyte zwroty grzecznościowe, ceny towaru zgadzały się z cenami na regałach sklepowych aczkolwiek nie zauważyłam ochrony na całym obiekcie, czystość na kasie odpowiednia czyli czystość zachowana. Kasjerka schludna i czysta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.