Dopiero po przedstawieniu podstawy prawnej reklamacji kierowniczka chciał rozmawiać w kwestii reklamacji. Proponuję uzupełnić wiedzę z zakresu ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
Tak niekompetentnej obsługi nie widziałem dawno. Przyszedłem z problemem,a Pani chciała mnie odesłać na infolinię, bo nie chciało jej się obsługiwać Klienta... Gdybym coś kupował to inaczej by się zachowywała...
Jakość obsługi oraz zaangażowanie pracownika w proces obsługi Klienta, nawet w przypadku problemów jest na bardzo wysokim poziomie. Pozdrawiam Pana Marcina i dziękuję za pomoc.
Obuwie w tym sklepie jest bardzo słabej jakości, dodatkowo sprzedawcy nie mają pojęcia co to jest Niezgodność Towaru z Umową wmawiając Klientom, że czegoś takiego w ogóle nie ma.
Po raz kolejny tankowałem na tej stacji, ale dopiero po raz pierwszy zadowolony z niej wyjechałem. Obsługiwała mnie kobieta w wieku ok 27 lat, bardzo miła, uśmiechnięta, z którą można było zamienić kilka słów. Jestem zadowolony w obsługi i zapewne powrócę na tą stację, ponieważ dobry sprzedawca musi potrafić nawiązać kontakt z klientem nie zapominając o dosprzedaży.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.