W tym urzędzie pocztowym regularnie i za każdym razem, należy czekać w długiej kolejce.
Obsługa nie jest pomocna, wręcz niemiła - jakby każdy pracował tam za karę.
Pomijając fakt, że działalność Poczty Polskiej jest w stanie opłakanym, to chociażby osoby obsługujące mogłyby nadrabiać lepszym podejściem do wykonywanych obowiązków.
Pracownicy tej stacji (większość - oczywiście nie wszyscy) zupełnie lekceważą klientów. Prośba zatankowania benzyny kończy się złośliwymi uwagami ze strony obsługi. Jednak najbardziej irytująca jest sytuacja kiedy się chce uzupełnić gaz LPG - Panie pracujące na tej stacji informują klientów, że mogą sami sobie uzupełnić gaz (bo w Niemczech tak się robi). Przecież jesteśmy w Polsce,u nas uzupełniać gaz LPG mogą tylko pracownicy stacji. Rozumiem, że Panie mogą bać się o paznokcie i tym podobne, ale czy trzeba przez to łamać przepisy.
Na stacjach Orlen pracownicy powinni przypominać klientom o kartach programu lojalnościowego - na opisywanej stacji takie przypomnienie jeszcze mi się nie zdarzyło...
Wracając do tankowania LPG - na pracownika (po zgłoszeniu potrzeby i złożeniu prośby) należy poczekać aż skończy swój dyskurs lub wątek rozmowy...
Uważam, że standardy obsługi klienta na tej stacji wymagają znacznej poprawy.
Muszę przyznać, że ten oddział KFC jest szczególnie "nieprzyjazny" klientowi.
Mam okazję bardzo często kupować tam jedzenie na wynos. Pracownicy są bardzo nieuprzejmi. Zdarzyło się, że pracownik z wielkim wyrzutem wypomniał mi, że nie sprecyzowałem którą chcę kanapkę - zaznaczam, że była to oczywista pretensja wyczuwalna w głosie jak i widoczna na twarzy pracownika. Uważam, że klient nie musi znać oferty KFC na pamięć...
Nie zwróciłbym na to uwagi, gdyby nie fakt powtarzalności się tego zjawiska.
Kolejnym minusem są przypadki, kiedy zamówienie nie jest adekwatne do otrzymanego na wynos zestawu (zamiast nóżki - skrzydełko, brak frytek czy brak ketchupu mimo prośby dodania).
Do tego dochodzi opryskliwe odnoszeni się do klientów i jakby pretensja, że Ten zechciał coś zamówić...
Uważam, że ekipa pracująca w tym oddziale KFC nie realizuje zasad traktowania klienta nałożonych przez firmę KFC.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.