Opinia użytkownika: Dariusz_247
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Pracownicy tej stacji (większość - oczywiście nie wszyscy) zupełnie lekceważą klientów. Prośba zatankowania benzyny kończy się złośliwymi uwagami ze strony obsługi. Jednak najbardziej irytująca jest sytuacja kiedy się chce uzupełnić gaz LPG - Panie pracujące na tej stacji informują klientów, że mogą sami sobie uzupełnić gaz (bo w Niemczech tak się robi). Przecież jesteśmy w Polsce,u nas uzupełniać gaz LPG mogą tylko pracownicy stacji. Rozumiem, że Panie mogą bać się o paznokcie i tym podobne, ale czy trzeba przez to łamać przepisy. Na stacjach Orlen pracownicy powinni przypominać klientom o kartach programu lojalnościowego - na opisywanej stacji takie przypomnienie jeszcze mi się nie zdarzyło... Wracając do tankowania LPG - na pracownika (po zgłoszeniu potrzeby i złożeniu prośby) należy poczekać aż skończy swój dyskurs lub wątek rozmowy... Uważam, że standardy obsługi klienta na tej stacji wymagają znacznej poprawy.