Wystrój, obsługa bez zarzutu. Trakty, po którym poruszają się klienci szerokie, niezastawione towarem. Obsługa ubrana w odzież roboczą, uśmiechnięta. Brak kolejek przy kasach wskazuje na sprawną obsługę klienta. Duża oferta cenowa i asortymentowa. Wygląd sklepu, jak również zachowanie obsługi nie wzbudza negatywnych emocji.
Wygląd miejsca obsługi, wiedza i kompetencje personelu nie budzą żadnych zastrzeżeń. Zachowanie i wygląd personelu również. Cena biletów wydaje się być trochę za duża. Jest za to duży wybór w ofercie. Niestety organizacja i czas obsługi poniżej krytyki. Tylko jedna osoba sprzedawała w kasie bilety. Kolejka była na conajmniej kilkadziesiąt osób. W kolejce czekałem 25 minut, a osoby, które stały za mną jeszcze dłużej.
Praca personelu zorganizowana, pracownicy ubrani w odzież firmową. Personel przy kasie miły i uprzejmy. Oferowana duża gama produktów w różnych cenach. Obsługa jest bardzo sprawna, na posiłek nie trzeba czekać długo. Wygląd miejsca obsługi wygląda przejrzyście, widoczne jest duże menu z całym dostępnym asortymentem. Wokół czysto, dobrze oświetlone.
Personel sklepowy ubrany schludnie w firmową odzież, zachowanie nie budziło wątpliwości. Zawsze uprzejme i służą pomocą. Oferta towaru niezbyt duża, bardzo wysokie ceny w porównaniu do hipermarketów. Towar jakościowo dobry. Sklep sprawia wrażenie zorganizowanego, nigdy nie czeka się długo w kolejkach. Wygląd miejsca obsługi wygląda bardzo miło, zachęca do ponownych zakupów.
Procedura uzyskania kredytu hipotecznego była żmudna i długa. Moją sprawą w ciągu 2 miesięcy zajmowały się trzy osoby, dwie pierwsze po kolei udały się na zwolnienie lekarskie. Jedna z trzech pracowniczek Banku wydawała się być trochę zbyt opieszała dla klienta, tak jakby to ta osoba była najważniejsza i miała wpływ na wszystko dookoła. Ubiory, oferta i asortyment produktów bankowych, czas obsługi i wygląd miejsca nienaganny. Natomiast organizacja wymagałaby poprawy.
Witam. Bardzo dziękuję za zamieszczenie opinii na temat obsługi w placówce MultiBanku w Lubinie. Cieszę się, iż docenia Pan nasze starania dotyczące wizerunku oraz oferty produktowej. Chciałbym zapewnić także Pana, iż podjeliśmy niezbędne działania mające na celu podniesienie kompetencji pracowników oraz jakości obsługi w tym oddziale. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z MultiBankiem będzie przebiegać satysfakcjonująco, a zdarzenie które Pan opisuje – nie będzie miało więcej miejsca. Zachęcam do kontaktu z nami w placówkach naziemnych (http://www.multibank.pl/dostep_do_uslugmultibank.pl/dostep_do_uslug) lub poprzez multilinię pod numerami telefonów: 801 300 000 lub +48 42 6 300 000 dla telefonów komórkowych i połączeń zagranicznych. Pozdrawiam Paweł Danielecki, MultiBank
Ze względu na...
Ze względu na niższą temperaturę nie widać było żadnego pracownika stacji benzynowej, który pracuje w pobliżu dytrybutorów, tankowanie odbywało się indywidualnie. Personel ubrany schludnie w firmowej odzieży. Obsługa uprzejma, chociaż na pierwsze wrażenie wydawało się, żeby najlepiej było wejść, szybko zapłacić i uciec, aby nie narazić się na niemiłe zachowanie. Oferta, asortyment i cena bardzo dobra. Innej stacji Shella tak dobrze wyposażonej jeszcze nie widziałem. Obsługa przebiegła sprawnie. Czystość i przejrzystość miejsca obsługi również bez zarzutu.
Porządek na stanowiskach promocyjnych, zachowanie i ubiór personelu nie podlega żadnym uwagom. Duża oferta cenowa i asortymentowa towaru, również tego poza promocjami. Gdyby nie kasy samoobsługowe, można byłoby wciąż narzekać na długą obsługę w kasach i otwartą niewielką ich ilość. Sklep zadbany, przejrzysty, czysty oraz drożny dla klientów z wózkami.
Mało uprzejme zachowanie personelu, zastawiają towar wózkami paletowymi wraz z towarem na drodze, po której chodzą klienci i udają, że nie widzą klientów. Ubiór personelu różnorodny, swobodny, brak jednolitego stroju od pracodawcy. Przy stanowiskach z promocjami panuje ogólny bałagan, trudno się przedostać z jednego miejsca w drugie. Sprawna obsługa przy kasie - brak kolejek. Oferta cenowa i asortymentowa artykułów bardzo duża (związana ze zbliżającym się Świętem Zmarłych).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.