Opinie użytkownika (8)

Przejrzysta i jasna...
Przejrzysta i jasna strona internetowa, kontaktowa infolinia, bank przyjazny klientowi

Damian_328

15.09.2017

ING Bank Śląski

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Codziennie mam przyjemność...
Codziennie mam przyjemność współpracować z firmą, kurier jest punktualny, rzeczowy i uprzejmy. Przesyłki dostarczane przez UPS, zawsze docierają do odbiorcy w ciągu 24h(przynajmniej mi się nie zdarzyło, aby czas oczekiwania był dłuższy). Oprócz wysokiej jakości obsługi firmę tą cechuję również atrakcyjna cena ich usług, która jest przystępna nawet dla klienta indywidualnego. Jeżeli szukacie naprawdę dobrej firmy kurierskiej, to na pewno będzie nią UPS.

Damian_328

03.09.2013

UPS

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Wybrałem się do...
Wybrałem się do marketu budowlanego Castorama na zakupy na tzw. "grubszy remont". Lista mojego zapotrzebowania była długa, jednakże cały asortyment z listy znajdował się na stanie magazynowym sklepu. Panowie z działu glazura i terakota byli uprzejmi i pomocni, wskazali najlepsze promocje jak również poinformowali o zaletach sprzedawanych produktów. To samo dotyczyło sąsiednich działów, w których potrzebowałem pomocy. Po zrobieniu zakupów udałem się do kas. Tam spotkało mnie miłe zaskoczenie, gdy Pani poinformowała mnie, że mogę połączyć w jedną całość kilka metod płatności(tzn. karta debetowa + gotówka). Polecam ten market, na pewno do niego wrócę.

Damian_328

03.09.2013

Castorama

Placówka

Łódź, Gen. Sikorskiego 2/6

Nie zgadzam się (0)
Sklep Internetowy Neo24...
Sklep Internetowy Neo24 miałem okazję odwiedzić przy okazji generalnego remontu kuchni. Do pełnego wyposażenia potrzebowałem zmywarki, okapu i kuchni z piekarnikiem. Zacząłem po kolei odwiedzać pobliskie sklepy w mojej okolicy, jednakże produkty, które mi oferowano były albo na zamówienie, albo w dosyć wygórowanych cenach. Szukałem konkretnych modeli urządzeń(miałem serię i numer danego produktu), które były przystosowane pod zabudowę. Kolega polecił mi sklep internetowy NEO24. Gdy wszedłem na stronę internetową sklepu, nie mogłem uwierzyć własnym oczom. Ceny wybranych przeze mnie modeli urządzeń były o kilkaset złotych tańsze w porównaniu z konkurencją. Nie miałem problemu z wyszukaniem produktów, które zamierzałem kupić, ponieważ wszystko jest poukładane w odpowiednich kategoriach(była nawet moja - AGD DO ZABUDOWY). Wszystkie produkty na stronie internetowej są opatrzone odpowiednim, rzeczowym opisem jak również satysfakcjonującą ceną jak napisałem wcześniej. Sklep akceptuje wszystkie formy płatności(karta, gotówka, płatność przy odbiorze) jak również umożliwia klientom zakupy na raty. Dużym plusem jest też monitorowanie przesyłki od momentu wyjazdu z magazynu do miejsca przeznaczenia poprzez mail i sms. Towar odebrałem w punkcie odbioru osobistego w Łodzi, pracujący tam panowie nie mieli problemu z wyszukaniem mojego zamówienia i jego wydaniem. Przedmioty, które odbierałem były dość dużych gabarytów, a towar odbierałem sam, więc jeden z pracowników(duży plus dla Pana) zaproponował mi wypożyczenie wózka dwu-kołowego, dzięki któremu wszystkie przedmioty które zamówiłem dowiozłem jakoś do samochodu. Reasumując zakupy w NEO24 to czysta przyjemność i duża oszczędność dla portfela.

Damian_328

21.07.2011

NEO24.PL

Placówka

Nie zgadzam się (4)
Miałem przyjemność odwiedzić...
Miałem przyjemność odwiedzić wczoraj kino Cinema City Manufaktura w Łodzi. Co do samej rezerwacji przez internet był problem podczas wybierania miejsc ponieważ przy zaznaczeniu dwóch normalnych biletów i wybraniu dwóch wolnych miejsc ze środka(przy czym jedno zostawało puste) system automatycznie kazał wybrać 3 bilety, mimo iż ja potrzebowałem tylko dwóch. Wybraliśmy się na wieczorny seans do sali ORANGE IMAX 3D. Po złożeniu wcześniejszej rezerwacji, którą trzeba odebrać 30 min. przed seansem udałem się do kasy odebrać bilety. Na 6 stanowisk kasowych tylko dwa były otwarte, a kolejka do kas dosyć duża i posuwała się wolno. Postanowiłem więc skorzystać z automatu biletowego, który znajdował się nieopodal kas. Po wprowadzeniu odpowiednich danych system znowu usilnie chciał mi sprzedać 3 bilety i nie było możliwości wprowadzenia żadnej korekty i kupienia biletu bez kolejki, po czym spokojnie byłoby można udać się do sali kinowej. Wróciłem więc do kas biletowych, gdzie kolejka była już mniejsza, Pani o bardzo miłej aparycji bez mniejszych trudności odnalazła moją rezerwację i poprawiła ją, po czym wydrukowała bilety. Płatność gotówką lub kartą jak komu wygodnie. Po odebraniu biletów minąłem dobrze zaopatrzony bar, którego ceny moim zdaniem są zbyt wygórowane, ale nie odbiegają od cen innych kompleksów kin. Przed wejściem stały kolejne dwie miłe Panie, które wydały nam okulary i życzyły udanego seansu. Po wejściu na salę o ile nie było problemu z odnalezieniem właściwego rzędu, o tyle trudno było znaleźć miejsce, które miałem wyznaczone, ponieważ fotele są słabo oznaczone. Efekty wizualne i dźwiękowe tej sali są nieporównywalne z innym kinami 3d. Podsumowując moją wizytę w kinie wyszedłem z seansu zadowolony, pomijając drobne problemy z rezerwacją biletów i jej odebraniem. Przy wyjściu z kina przydałaby się po drodze jakaś toaleta, ponieważ nie wszyscy wytrzymują 3 godziny seansu i drogę do domu.

Damian_328

14.07.2011

Cinema City

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (1)
Jestem na allegro...
Jestem na allegro od 2006r. kiedy to właśnie na tym portalu aukcyjnym zakupiłem swój pierwszy przedmiot: książkę Johna Grishama - Bractwo. Nie miałem wtedy pojęcia jak wyglądają zakupy w sieci. Poszedłem do banku, bo nie miałem jeszcze konta internetowego, wypełniłem druczek wysłałem przelew i w przeciągu kilku dni otrzymałem przesyłkę. Nie mogłem uwierzyć jak sprawnie działa ten portal(nawet jak na tamte czasy, ponieważ teraz jest wprowadzone bardzo dużo udogodnień dla klienta). W miarę upływu czasu zacząłem kupować tam wszystko poczynając od artykułów gospodarstwa domowego, poprzez elektronikę, a na odzieży kończąc. Wszystkie moje transakcje zawsze kończą się pozytywnie i dlatego jestem bardzo zadowolony z istnienia tego portalu aukcyjnego i wystawiam mu najwyższą ocenę. Na koniec mogę dodać, że można nabyć rzeczy w naprawdę konkurencyjnych cenach i łatwo za nie zapłacić(np. poprzez płacę z allegro), tylko trzeba dobrze poszukać.

Damian_328

12.07.2011

Allegro

Placówka

Nie zgadzam się (0)
13 maja bieżącego...
13 maja bieżącego roku miałem przyjemność odwiedzić po raz kolejny kino Helios-Bałtyk w Łodzi. Na początku przyznam się szczerze, że wybieram się do tego kina głównie na Nocne Maratony Filmowe, co jest naprawdę super pomysłem, ponieważ raz na kwartał można obejrzeć 3 lub 4 filmy pod rząd za jedyne 25zł(a co niektórzy szczęśliwcy dostają zniżkę poprzez SMS nawet do 10zł). Cała impreza zaczyna się w kinie około godziny 23 z minutami, w zależności od tego jak cała załoga obsługi wyrabia się z przygotowaniem kina. Kasa nie ma za wiele pracy i nie ma problemów, ponieważ większość biletów jest sprzedana tydzień przed seansem. W barze jest szeroki wybór napojów poczynając od kawy i energetyków, a kończąc na standardowej Coca-Coli. Obsługa radzi sobie dosyć dobrze, z miejscami też raczej nie ma problemów, ponieważ miejsca są na ogół wcześniej zarezerwowane. Sala kinowa jest utrzymana w czystości(oczywiście przed maratonem), a baru pomiędzy filmami funkcjonuje do samego rana. Polecam raz jeszcze to kino na Nocny Maraton Filmowy, bo naprawdę warto!

Damian_328

09.07.2011

Helios

Placówka

Opole, PL. KOPERNIKA 17

Nie zgadzam się (2)
Niedawno miałem przyjemność...
Niedawno miałem przyjemność korzystać z usług kurierskich firmy DPD, ponieważ zamawiałem telefon ze sklepu internetowego operatora sieci komórkowej. Dostałem informacje sms o numerze przesyłki i od tego czasu mogłem ją spokojnie monitorować w internecie. Informacja pojawia się po 24h od daty nadania. Gdy dostałem informacje ze strony, że przesyłka jest już u kuriera w trakcie doręczania zadzwoniłem do oddziału DPD z prośbą o przekazanie mi numeru do kuriera, ponieważ akurat nie miałem możliwości być wtedy pod wskazanym adresem, jednak Pani na infolinii poinformowała mnie, że kurier zatrzyma tą paczkę i zostawi awizo z numerem telefonu na który będę miał zadzwonić i tak się niestety stało, przez co przesyłka dotarła do mnie dzień później. Gdy kurier przyjechał uważnie weryfikował dokumenty do umowy, które mu przedstawiłem(ksero dowodu osobistego i rachunek), jak również sprawdzał poprawność danych zawartych w umowie od operatora wraz z dowodem osobistym. Przesyłka dotarła w jednym kawałku cała i zdrowa i cały proces przebiegł naprawdę bezproblemowo. Reasumując: 1. Śledzenie przesyłki - OK 2. Stan doręczonej przesyłki - OK 3. Kompetencja i wiedza kuriera - OK 4. Infolinia - no tu mały niedosyt, ponieważ gdyby Pani dała mi numer do kuriera, dostałbym przesyłkę 24h wcześniej, a kurier nie musiałby dwa razy jeździć z jedną przesyłką. Ocena końcowa - 4/5

Damian_328

09.07.2011

DPD Polska

Placówka

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi