Opinia użytkownika: Damian_328
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: Niedawno miałem przyjemność korzystać z usług kurierskich firmy DPD, ponieważ zamawiałem telefon ze sklepu internetowego operatora sieci komórkowej. Dostałem informacje sms o numerze przesyłki i od tego czasu mogłem ją spokojnie monitorować w internecie. Informacja pojawia się po 24h od daty nadania. Gdy dostałem informacje ze strony, że przesyłka jest już u kuriera w trakcie doręczania zadzwoniłem do oddziału DPD z prośbą o przekazanie mi numeru do kuriera, ponieważ akurat nie miałem możliwości być wtedy pod wskazanym adresem, jednak Pani na infolinii poinformowała mnie, że kurier zatrzyma tą paczkę i zostawi awizo z numerem telefonu na który będę miał zadzwonić i tak się niestety stało, przez co przesyłka dotarła do mnie dzień później. Gdy kurier przyjechał uważnie weryfikował dokumenty do umowy, które mu przedstawiłem(ksero dowodu osobistego i rachunek), jak również sprawdzał poprawność danych zawartych w umowie od operatora wraz z dowodem osobistym. Przesyłka dotarła w jednym kawałku cała i zdrowa i cały proces przebiegł naprawdę bezproblemowo. Reasumując: 1. Śledzenie przesyłki - OK 2. Stan doręczonej przesyłki - OK 3. Kompetencja i wiedza kuriera - OK 4. Infolinia - no tu mały niedosyt, ponieważ gdyby Pani dała mi numer do kuriera, dostałbym przesyłkę 24h wcześniej, a kurier nie musiałby dwa razy jeździć z jedną przesyłką. Ocena końcowa - 4/5