Opinie użytkownika (5)

Chciałam kupić krem...
Chciałam kupić krem BB.Panie z obsługi były miłe ale kiedy pojawiła się Pani konsultantka poczułam się jak ktoś nie mający pojęcia o kosmetykach.Była wyniosła i nieprzyjemna.Miała swoj pomysł i nie słuchała mnie.Pokazywała bardzo drogie kremy.Kiedy spytałam o coś tańszego,powiedziała, że tylko ten mi pomoże a inne nie.I stała patrząc się na mnie.Nie docierało do niej ,że mam skromniejszy budżet.Nie szukała juz innego kremu.Czułam się jak ktoś gorszy bo nie kupiłam dwóch kremów, każdy po 250 zł.

Dagmara_264

30.03.2017

DOUGLAS

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu udałam się w kierunku półek.Zbliżałam się do dwóch pań z obsługi.Rozmawiały ze sobą,nie przerwały rozmowy nawet gdy stanęłam między nimi i zaczęłam się rozglądać.Przerwałam ich konwersację i spytałam o rzecz , której szukałam.Panie nadal stały z założonymi rękami,oparte wygodnie o półki.Spojrzały na siebie, zgodnie odpowiadając ,że nie wiedzą gdzie to jest .Skierowały mnie do drugiej części sklepu.Tam też nie uzyskałam odpowiedzi.Nikt nie wykazywał żadnej inicjatywy,nawet nie ruszył się z miejsca. Wyszłam ze sklepu.Obsługa nie wykazuje żadnego zainteresowania klientem.Tracimy czas na samotne poszukiwania po sklepie.

Dagmara_264

01.03.2017

Super-Pharm

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (0)
Szukałam konkretnego produktu.Byłam...
Szukałam konkretnego produktu.Byłam w tym sklepie tylko raz, więc nie wiedziałam gdzie mam się kierować.W sklepie znajdowały się trzy osoby z obsługi.Dwie stały kilka metrów od wejścia.Rozmawiały przy stoisku z kosmetykami do makijażu.Stanęłam koło nich i czekałam kiedy skończą.Nie zwracały na mnie uwagi, więc spytałam czy mogę przerwać, bo potrzebuję pomocy.Wtedy jedna z pań skupiła się na mnie i poszła pokazać miejsce, gdzie znajdę produkt.Udałam się do kasy.Pani sprzedawczyni spytała mnie o kartę stałego klienta.Kiedyś ją założyłam, ale zgubiłam.Pani poprosiła o numer telefonu w celu weryfikacji.Okazało się, że w ankiecie nie podałam numeru telefonu więc pani nie może sprawdzić czy miałam kartę.Spytałam czy mogę założyć nową, bo może tamtej już nie znajdę.Niestety pani odpowiedziała ,że skoro raz już zakładałam kartę to drugi raz nie mogę.Zapytałam czy jeśli nigdy jej nie znajdę, to nie mam szans na założenie nowej.Pani odparła ,że nie mam.Staram się nie wpisywać nigdy swojego numeru telefonu, jeśli nie ma takiego przymusu.Ale okazało się ,że jego brak zablokował mi w tej sytuacji możliwość założenia nowej kart.Nie rozumiem problemu i uważam, że są to dziwne zasady.Każdemu może się zdarzyć zaginiecie karty.Na koniec usłyszałam ,że z kartą stałego klienta dostałabym spory rabat na te, akurat zakupione przeze mnie towary..To jeszcze bardzie mnie zdenerwowało.

Dagmara_264

28.02.2017

Hebe

Placówka

Łódź, Drewnowska 58

Nie zgadzam się (0)
Szukałam konkretnego produktu...
Szukałam konkretnego produktu udałam się więc na odpowiedni dział.Niestety produkt, którego potrzebowałam, był dostępny tylko w dużych opakowaniach.Postanowiłam zapytać kogoś z personelu.Bardzo często na stanowiskach z obsługą nie ma nikogo.Klient długo krąży między regałami szukając pomocy.Byłam pozytywnie zaskoczona,że na miejscu zastałam panią sprzedawczynię.Powiedziałam jej jaki mam problem.Poszła szukać produktu ze mną i ,co najbardziej mnie ujęło,postanowiła sprawdzić czy nie ma go wśród nowego towaru.Jak się okazało-musiała otworzyć wielkie metalowe drzwi i wyjść na dwór.Jest zima więc nie było to czymś przyjemnym i nie musiała wykazywać się aż taką inicjatywą.Ale opłaciło się i znalazła tam to, czego szukałam.Była bardzo miła.Wróciła ze mną do sklepu i nadal doradzała w dalszych zakupach.

Dagmara_264

23.02.2017

Castorama

Placówka

Łódź, Gen. Sikorskiego 2/6

Nie zgadzam się (0)
Sklep jest dość...
Sklep jest dość duży i posiada sporą ofertę.Jeśli ktoś chce szybko i sprawnie zrobić zakupy- pomoc ze strony obsługi może to ułatwić.W dniu mojej wizyty w sklepie było sporo osób i tylko jedna pracownica.Kiedy skupiona była na pomocy konkretnemu klientowi,reszta musiała albo czekać na swoją kolej,albo zrezygnować.Chcąc zasięgnąć porady musiałam nie tylko podążać za sprzedawczynią ale starać się nawiązać kontakt wzrokowy.Miałam wrażenie,że ilość oczekujących osób przerastała ją.Ponieważ miałam problem z wyborem produktu, którego szukałam-cierpliwie czekałam. Po długim oczekiwaniu otrzymałam pomoc.Sprzedawczyni wysłuchała mnie cierpliwie,doradziła.Gdyby nie czas jaki spędziłam czekając na swoją kolej-wizytę w sklepie uznałabym za udaną.

Dagmara_264

23.02.2017

Rossmann

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi