Opinie użytkownika (3)

Sklep -...
Sklep - Generała J.P. Morawicza 4, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki Cel: Zakup Sounbara (brak nastawienia na konkretnego producenta, model) Opis wizyty: Udałem się do sklepu ME celem zapoznania się z ofertą, dostępnością soundbaru do telewizora. Godzina szczytu ok 17:00. Na sali sprzedaży było około 10 pracowników oraz ok 7 klientów. Wchodząc do sklepu nikt nie przywitał mnie i nie zapytał o cel wizyty. Jako zupełny laik w świecie dodatkowego nagłośnienia właściwie nie wiedziałem co jest mi potrzebne i jakie powinny być tego parametry - chciałem soundbar proste, acz po czasie nie koniecznie. Udałem się w stronę strefy TV na samym końcu sklepu po drodze mijając stadka pracowników zajętych samymi sobie. Po dotarciu do celu obejrzałem wszystkie dostępne na wystawie. W tej strefie spędziłem 10 min bez żadnej interakcji ze strony specjalisty ME. Dalej byli zajęci umilaniem sobie czasu pracy. Nie mając innego wyjścia rozpocząłem edukację w Google. Po kolejnych 10 min mając już podstawową wiedzę wybrałem produkt z promocji zapakowany na wystawie. Nie mogąc liczyć na pomoc pracowników wziąłem wspomniany sprzęt i udałem się w kierunku kasy. Na miejscu podzieliłem się z obsługującą mnie panią refleksją związaną z brakiem zainteresowania Sprzedawców moją obecnością, na co Pani w sposób uprzejmy powiedziała, ze jest jej przykro i nie powinno to mieć miejsca. Jako że wspomniały sountbar był z wystawy poprosiłem o weryfikację jego kompletności i tu pojawiły się schody. Najpierw Pani powiedziała, że nie jest w stanie tego zrobić pod moim naciskiem zasugerowała, aby poprosić kogoś ze strefy TV o pomoc w weryfikacji. O zgrozo! Przypomniałem w.w. Sprzedawczyni, że Panowie na Sali sprzedaży są mocno zaangażowani swoim towarzystwem i nie śmiem im przeszkadzać. Po chwili przechodził bardzo niezadowolony Sprzedawca, który został poproszony przez Sprzedawczynię o weryfikację. Pan z niewiadomych mi przyczyn parsknął i ironicznie dodał „czego niby może brakować?”. Wyjaśniłem Panu że pudełko jest oklejone bezbarwną taśmą i nie ma plomb producenta, tak że przed zakupem prosiłbym o weryfikację. Pan z nieukrywanym niezadowoleniem otworzył pudełko, rzucił okiem i olewczo dodał no to ma Pan teraz pewność że jest wszystko. Zakleiłem pudełko, zapłaciłem i wyszedłem ze sklepu. Podsumowanie: Dostępność asortymentu 5/5 Czystość 3/5 (kurz na półkach i nieporządek w strefie TV, kartony rozstawione przypadkowo) Jakość obsługi 1/5 Zorientowanie na klienta 0/5

Cysiek1989

11.01.2024

Media Expert

Placówka

Nowy Dwór Mazowiecki, Generała J.P. Morawicza 4

Nie zgadzam się (0)
Żabka stała się...
Żabka stała się naturalnym elementem krajobrazu miejskiego. Nie trudno zatem spotkać ją przy okazji. Nie mniej mając już doświadczenia w wielu sklepach, jeden zasługuje na wyjątkowe wyróżnienie. Ul. Modlinska 1, Nowy Dwór Mazowiecki: 1) entuzjazm personelu - personel w sposób spontaniczny nawiązuje rozmowę z klientem, nawet po lub przed ciężkim dniem jest w stanie rozładować jakiekolwiek napiecie. Otwartość oraz komunikatywność zasługuje na pochwałę 2) Asortyment - brak pustych pulek, jeśli jest konieczność podania większej liczby towaru niż znajduje się w sklepie pracownicy przynoszą brakującą część z zaplecza. 3) Stefa bistro- niezależnie od pory dnia kiełbaski są zawsze na różnie 4) dosprzedaz- każdemu klientowi proponowane są produkty extra 5) aplikacja - spontaniczne zagrzewanie przez sprzedawcę do okazania aktywności w aplikacji oraz informacja o promocjach. Również pomoc w jej obsłudze. 6) czystość na najwyższym poziomie Podsumowując do takiej Żabki chce się skakać.

Cysiek1989

31.12.2023

Żabka

Placówka

Nowy Dwór Mazowiecki, Modlińska 1

Nie zgadzam się (0)
28.12.2023 z radością...
28.12.2023 z radością odwiedziłem KFC w nowootwartej restauracji, ciesząc się, że ekspansja sieci dotarła do mojego miasta. Wchodząc do lokalu o godzinie 9:40 byłem pełen podziwu nowego schludnego wyglądu! Z entuzjazmem dokonałem zamówienia dwóch kanapek, frytek oraz napoju w kiosku selfcare. Niestety po pobraniu numerka 47 zaczęły się schody: 1) kuchnia przygotowuje na widocznym dla sali miejscu potrawy bez rękawiczek, między czasie dotykając wszystkiego wokół - czy jest to nowy standard? 2) pomimo niewielkiej liczby osób w lokalu - 6 zamówień - zamówienia drive thru były obsługiwane na bieżąco, sala została sama sobie traktowana jak klient drugiej kategorii 3) do kasy przez 5 min stało małżeństwo oczekując na możliwość zamówienia, niestety nikt nie podchodził, dopóki Pani nie poprosiła o obsługę. 4) po blisko 15 minutach na tablicy pojawiły się zamówienia oczekujące na odbiór moje numer 47 odebrałem o godzinie 10:00 5) dozownik do Pepsi zero nie był uzupełniony udało mi się nalać pół napoju 6) frytki we wspomnianym zamówieniu dostałem na wpół zimne, pewnie z racji tego, że zamówienia nawarstwiały się pod ekranem z zamówieniami 7) kanapki na które tak czekałem otrzymałem zimne - dokonałem zwrotu. Poza zwrotem gotówki nie otrzymałem żadnej rekompensaty. Podsumowując mając na uwadze wieloletnie zaufanie do brandu oraz sieci restauracji mam nadzieję, że jest to wyjątek potwierdzający regułę standardu obsługi i realizacji zamówień. Niemniej dobre pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz.

Cysiek1989

31.12.2023

KFC

Placówka

Nowy dwór Mazowiecki, Leśna 4

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi