Opinia użytkownika: Cysiek1989
Dotycząca firmy: KFC
Treść opinii: 28.12.2023 z radością odwiedziłem KFC w nowootwartej restauracji, ciesząc się, że ekspansja sieci dotarła do mojego miasta. Wchodząc do lokalu o godzinie 9:40 byłem pełen podziwu nowego schludnego wyglądu! Z entuzjazmem dokonałem zamówienia dwóch kanapek, frytek oraz napoju w kiosku selfcare. Niestety po pobraniu numerka 47 zaczęły się schody: 1) kuchnia przygotowuje na widocznym dla sali miejscu potrawy bez rękawiczek, między czasie dotykając wszystkiego wokół - czy jest to nowy standard? 2) pomimo niewielkiej liczby osób w lokalu - 6 zamówień - zamówienia drive thru były obsługiwane na bieżąco, sala została sama sobie traktowana jak klient drugiej kategorii 3) do kasy przez 5 min stało małżeństwo oczekując na możliwość zamówienia, niestety nikt nie podchodził, dopóki Pani nie poprosiła o obsługę. 4) po blisko 15 minutach na tablicy pojawiły się zamówienia oczekujące na odbiór moje numer 47 odebrałem o godzinie 10:00 5) dozownik do Pepsi zero nie był uzupełniony udało mi się nalać pół napoju 6) frytki we wspomnianym zamówieniu dostałem na wpół zimne, pewnie z racji tego, że zamówienia nawarstwiały się pod ekranem z zamówieniami 7) kanapki na które tak czekałem otrzymałem zimne - dokonałem zwrotu. Poza zwrotem gotówki nie otrzymałem żadnej rekompensaty. Podsumowując mając na uwadze wieloletnie zaufanie do brandu oraz sieci restauracji mam nadzieję, że jest to wyjątek potwierdzający regułę standardu obsługi i realizacji zamówień. Niemniej dobre pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz.