POLECAMByłam sceptycznie nastawiona do tego rodzaju masaży ale miło byłam zaskoczona. Obsługa bardzo miła. Masaż bardzo mocno wykonany ( nie lubie głaskania po plecach) po masażu nie miałam już nie czułam bólu. Pani która wykonywała masaż - idealnie przeszkolona wiedziała jakie kręgi masować itd itd :) Wystrój wnętrza całkowicie dopasowany do klimatu tajskiego. Cena masażu troszeczkę za wysoka (95 zł za masaż ) POLECAM w 100 % !
wykupiłam grupon w Spa sentoza, po wykupieniu przeczytałam krzywdzące opinie dla Spa( że nie realizują gruponów, ze traktują gruponowiczów jako 2 kategorie)jednak pozytywnie się zaskoczyłam. Pani SPA bardzo miła - nie męczyła rozmową przy zabiegach,również otrzymałam poradę jak mam dbać o moją cerę, zrealizowane zostały wszystkie usługi które wykupiłam, zarezerwowanie terminu również nie było trudne, wystarczyło zadzwonić z wyprzedzeniem . W SPA czysto i schludnie. Łatwy dojazd. Ceny również przystępne - ale oczywiście bardziej opłaca się wykupić grupon. Polecam
Obsługa przy recepcji - neutralna, pani bez uśmiechu. Szatnie w miarę posprzątane. Wchodzę na basen i moim zdaniem aqua park w Sopocie zatrzymał się na jakimś etapie. Zjeżdżalnię dwie i również zwykle. Bar na basenie bardzo drogi(wzięłam hamburgera i bułka plus kawał kotletu nie usatysfakcjonował mnie). Również miejsca do pływania bardzo małe. Nie ma możliwości dostanie się do jacuzzi (a byłam w dzień powszedni i ludzi mało-ciekawe co się dzieje w weekendy). I drugą kwestia co mnie bardzo tam denerwuje to ogrzewanie! Matko ! Zimno jest tak wyjdziesz z wody i przechodzisz na rwące rzeki lub inne rodzaje rozrywki a przecież co chwile się wychodzi z wody. Ostatnią sprawa jest - cena biletu... Bardzo drogo jak na tego typu rozrywki.
Zawsze miałam dobre zdanie o Carrefour, ale od pewnego czasu coraz bardziej mi sie narażają. Po 1. były tylko 4 kasy otwarte, kolejki długie. Wkońcu udało mi sie dostać do kasy. Przy kasie wyjmuje 50 zł a pani informuje mnie że nie ma jak wydać, wiec mówie to niech rozmieni. a Ona do mnie ze ma zakaz. DOBRZE ROZUMIEM. a co ja mam teraz zrobić mówie do niej a ona "ZE CO JĄ TO OBCHODZI, I ZE MAM STANĄĆ W INNEJ KOLEJCE" ( przy kazdej kasie długie kolejki ) i miałam stanac i od nowa czekac az mnie skasują. Zaluje ze nie poszłam do kierownika. Wyglad pracownika pozostwiał dużo do życzenia.
Chciałabym zacząć od zapachu w każdym tym sklepie- piękny! Obsługa - miła. Ale myśle, krzyczenie za kimś "dzień dobry" nie jest aż takim miłym odczuciem. Oglądałam rzeczy, a pani sprzedawczyni krzyczy za plecami "dzień dobry" myślałam że kogoś znajomego spotkałam. Wiec BEZ PRZESADY Z POWITANIAMI. Jak najbardziej jak sie wchodzi i ktoś do nas mówi na wejsciu "dzień dobry" ale nie za plecami klienta.. W sklepie czysto, towar poukładany. Bez promocji w tym sklepie jest bardzo drogo.
Miła obsługa, na każde moje dociekliwe pytanie, pracownik odpowiadał miło. Mimo "zajętych rąk" pracownica poszukała ceny w systemie (bo nie było ceny na metce). W sklepie panował porządek,żadnych kartonów. MIMO,że był rozkładany towar! Minusem jest - towar przeceniony był pomieszany z normalnym na wydzielonym miejscu dla przecen.
Panuje porządek w ubraniach. ALE często widzę na sklepie pełno kartonów. Obsługa bardzo miła.Wygląd personelu schludny. Obsługa nie jest natrętna, a raczej chętna do pomocy i uśmiechnięta. Informują o promocjach klientów. Bardzo często natrafiam na atrakcyjne promocje co jest dużym plusem. Np. teraz, druga rzecz za 50 %. Jeden z lepszych sklepów. Dobra lokalizacja. Jedynym minusem są te kartony, które częsta są problemem dojścia klienta do towaru.
Wchodzę do drogerii, czysto ładnie i schludnie. Porządek na półkach. Cisza, że można sie skupić coś na spokojnie wybrać. Obsługa natarczywie nie pyta " czy może w czymś pomóc" tylko jezeli ktoś podchodzi, miło i profesjonalnie odpowiada. Jedyny duży minus rossmana jest ochrona, która chodzi za każdym KROK W KROK, przez to czuję się nie swobodnie. A przecież są kamery i można obserwowac w inny sposób. Jedynym plusem ochrony jest, że pomagają w obsłudze urzadzania do zdjęć. Pracownicy schludnie ubrani.
Stanowisko nie jest aż tak zadbane jak powinno. Personel miły oraz zorientowany. Nawet jak poprosiłam pracownika o dodatkowy sos, mogłam liczyć na bezpłatny. Co nie zdarza się w każdym fast foodzie. Ceny nie są wysokie ALE w kebabach nie ma fety co powinno być podstawą. Stoliki przed kebebem są bardzo dużym plusem w ciepłe dni. Lecz w środku nie ma za dużo miejsca oraz stoliki powinny być częściej czyszczone. Posiłek otrzymałam bardzo szybko.
Stronka jak najbardziej fajna ALE ostatnio coraz częściej moderatorzy próbują ulepszać różnymi gażdzetami stronę( np. oś czasu) leczy wychodzi im to coraz gorzej. Myśle, że jeszcze jakiś czas i fb przejdzie do historii jak nasza klasy czy też dawny epuls. Ale jedyna dobra strona fb to możliwość napisania i zareklamowania rzeczy które chcemy sprzedać, lub informacje które chcemy przekazać. Dla nowych użytkowników trudne w obsłudze, ja również chociaż jestem os. młądą cieżko mi było "ogarnąć" nie które opcje. A wiec drodzy moderatorzy nie zmieniajcie na gorsze strony fb!
Miła i zorientowania pani która mnie obsługiwała. Czyste i zadbane stanowisko, oferta mc donald`s jest droga. Myslę, że za zwykłego loda w polewie czekoladowej 4 zl to jest za dużo Zresztą po jedzeniu w tym fast foodzie nie pierwszy raz czuję się źle. Szybko otrzymałam swoje zamówienie. Wszytskie kasy były czynne i nie musiałam czekać długo.
Stanowisko do którego podchodziłam nie było czyste. Bardzo mnie zdenerwowało fakt, że nie pierwszy raz brałam zestaw z frytkami lecz nie otrzymałam keczupu, dopiero kiedy wróciłam się po niego ( co prawda pani zdążyła obsłużyć 2 osoby) powiedziała ze owszem da mi keczup ale musze zapłacic 1 zł, bo ona mnie nie pamiętam jak kupowałam. Oczywiscie mogła mnie nie pamietac, ale gdyby dokładali keczup do zestawu nie było by tego problemu. Pracownik w monecie przyjmowania zamówienia była miła i zorientowana.
Złe rozstawienie produktów, trudno znaleźć produkty. Na moje pytanie pracownik odpowiadał miło oraz otrzymałam wystarczającą odpowiedź. Kasjer również był miły nawet wtedy kiedy zorientowałam sie, że pomyliłam arytuły skierowano mnie do obsługi klienta, gdzie również uważam, że Pani była miła. Tesco jak na supermarket jest bardzo drogi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.