W Tesco w Grójcu byłem już kilka razy. Wrażenia za każdym razem takie same. Z mojego punktu widzenia panuje tam bałagan na półkach. Sporo produktów ma przestawione ceny, kilka razy okazało się, że przy kasie zapłaciłem więcej. bardzo często też brak jest cen pod produktami. Z obsługą nie miałem okazji rozmawiać ale przy ostatniej wizycie jacyś klienci chcieli skorzystać z toalety to pan ochroniarz tylko podbiegł i krzyknął głośno "gdzie! tam nie można". Później zauważyłem, że pani sprzątaczka myła podłogę ale tamci klienci widziałem, że nie bardzo wiedzą o co chodzi. Można było trochę grzeczniej poinformować klientów. Stałem przy kasie i nie wyglądało to miło. Ale to są bzdury w porównaniu to OSZUKAŃCZYCH promocji!!!!!!!!!!!!!!!!!! Poszedłem kupić między innymi żel do włosów. Chciałem kupić TAFT ŻEL POWER N TOUCH MEGA STRONG 150 ML. Spojrzałem na promocję 1/2 ceny.Podszedłem bliżej a tu szok! Wcześniejsza cena żelu na fiszce cenowej 33,99. Po promocji 1/2 ceny 16,99. Żel kupowałem kilka razy i wszędzie płaciłem za niego max. 14zł. Sprawdziłem resztę promocji 1/2 ceny...wszędzie to samo, kolejny żel obok kosztuje 36,99 przed promocją. Przecież to są kpiny! Jawne oszustwo! Powinien zając się tym UOKiK! I o to apeluję! Zrobiłem zdjęcia dla potwierdzenia takiej SUPER okazji za połowę ceny!
Lewiatan w Warce znajduje się w dobrej okolicy i zawsze jest dużo miejsc parkingowych, co jest problemem w Warce. W sklepie jest czysto, panuje ład i porządek. Personel jest miły i kompetentny ale czasami słyszałem prywatne rozmowy przy kasie pracowników, co klienta nie powinno interesować. Istotną sprawą jest to, że nie zauważyłem reakcji na kolejkę....można otworzyć jeszcze jedną kasę (były tylko dwie). Dużym plusem jest asortyment. Wybór produktów jest bardzo duży porównując inne supermarkety w Warce. Minus....za wysokie ceny produktów, to wpływa na ilość klientów. Chciałbym zaznaczyć, że po ostatnich zakupach jestem trochę zniesmaczony. Dokonałem m.in. zakupu loda "nordis", którego musiałem wyrzucić...Lód był niesmaczny, popękany,dziwna konsystencja, odkształcony i zgnieciony. Spowodowane to było ewidentnie wcześniejszym rozmrożeniem. Poza ostatnim incydentem i wysokimi cenami można polecić sklep.
Auchan jest jednym z tańszych hipermarketów i oferujących duży asortyment towarów. Produkty nie są zawsze w dobrej cenie, czasami można przepłacić...np.rtv. Bolączką jest brak kompetentnych pracowników. Zadając pytanie pracownicy nigdy mi fachowo nie doradzili, zawsze ogólniki.Pracowników jest mało... Fajną sprawą, którą wprowadził ostatnio Auchan jest kasa samoobsługowa. Jest do duże ułatwienie dla osób kupujących małą ilość produktów. Robiąc zakupy często zdażyło mi się, że kasjerka się pomyliła (karta auchan - zła opcja, płacę później więcej ja). Złożenie reklamacji lub zwrotu towaru graniczy z cudem.
Poszedłem do restauracji flunch bo zależało mi na czasie i szybkiej obsłudze. Jest to jedyny plus tej restauracji....Jedzenie ogólnie robi dobre wrażenie ale leży na tacach podgrzewających czasami cały dzień i nie jest smaczne. Frytki czy ziemniaki smakują jak guma. Byłem w tej restauracji kilka razy i prawie zawsze ziemniaki i frytki były zimne...Ostatnio zamówiłem łososia, który też był zimny. Obsługa działą sprawnie ale w żaden sposób nie zachęca do kolejnej wizyty....aby kolejny klient. Nie podoba mi się kompletnie rozstawienie stołów po niedawnym remoncie....jest tak ciasno, że klieny żeby usiąść przy stoliku przeciska się między stolikami i klientami, jednocześnie przeszkadzając im w konsumpcji. Sala z stolikami to totalny chaos...jest do poprawy. Nie dopuszczalne jest jedzenie zimnego jedzenia...a do tego wcale nie jest tanio. W sąsiedniej restauracji można zjeść zmacznie i zdrowo i za te same pieniądze...ale Fluncha nie można porównać do restauracji...Nie polecam!
Zakupiłem od użytkownika Wojtas530 żarówki led. Po dosłownie kilku dniach 4 z 6 żarówek przestały działać. Odesłałem reklamację listem poleconym....czekałem 2 miesiące i nic...napisałem mail. Na początku otrzymywałem zbywające odpowiedzi, później otrzymałem informację, że wysłano mi nowe diody....których nie otrzymałem. Poprosiłem więc o nr listu poleconego, otrzymałem informację że firma nie ma nr listu bo może wysłali zwykłym...z korespondencji wnioskuję, że nigdy nie wysłano. Od początku byłem zmywany. Upominałem się kilka razy, sprawa trwa od roku. Dostałem informację, że nie będą wysyłać mi nic więcej. Nikt juz nie odpisuje na moje maile, reklamacja powinna być wysłana listem poleconym...Nie polecam tej firmy, sprzedaje słabe produkty, nie jest w stanie zagwarantować gwarancji na sprzedawane produkty, na stronie opisane jest, że to najwyższa jakość. Nie prawda!! W najbiższym czasie złoże wniosek do sądu w tej sprawie...małe pieniądze ale dla przykładu dla firmy, nie lubię jak ktoś mnie oszukuje i naciąga. NIE POLECAM ZAKUPÓW W FIRMIE XTREME LED"S. Firma sprzedaje na serwisie ALLEGRO.
Od jakiegoś czasu Pizzeria trochę się zmieniła. Po wczorajszej wizycie jestem bardzo zadowolony porównując poprzednią ofertę. Pizze są naprawdę dużo lepsze niż kiedyś...ciasto grube i smaczne, XXL jest dużych rozmiarów i za przystępną cenę. Obsługa miła, sprawna. Na pizzę czekaliśmy 10min...szybko. W lokalu panuje ład i porządek. Brakuje trochę klimatu i przytulności. Nie zauważyłem zbyt dużo klientów... myślę, że spowodowane jest to nienajlepszą opinią na początku działalności, małe pizze, cienkie ciasto....teraz jest lepiej.
Ogólnie jestem zadowolony z obsługi na stacji Orlen w Warce. Ostatnio miałem kilka incydentów, które trochę zmieniły moją opinię. Kiedyś (nie pamiętam daty) myjąc samochód na samoobsługowej myjni skorzystałem z ściągaczki z gąbką, które stoją przy dystrybutorach, do ściągnięcia wody z szyb. Zaraz przyszedł kierownik (właściciel stacji) i kazał mi odłożyć to na miejsce. Poinformowałem, że ściągam wodę z szyb, stwierdził, że to nie dla mnie i mam to odłożyć. Powiedziałem, że przed chwilą tankowałem paliwo i nic to nie zmienia, jakbym szyby umył przy dystrybutorze. kierownik był opryskliwy i nie miły. Druga sytuacja dotyczy reklamacji połamanej karty Vitay. Nie chciano mi przyjąć reklamacji twierdząć, że część karty, na której jest chip nadaje się do użytkowania (karta pęnięta). Po dłuższych rozmowach przyjęto mi reklamację i obiecano, że punkty zostaną przelane na nową kartę....Reklamację składałem w marcu a mamy sierpień.....punktów nadal nie ma a na stacji nic nie wiedzą. Na stacji poza tym panuje porządek i ład, pracownicy są mili i uprzejmi.
Zawsze byłem zadowolony z restauracji Sphinx...aż do sytuacji kiedy trafiłem na nie świeży produkt. Zestaw z wątróbką drobiową. Z miesa czuć było dziwną woń i gorzki smak. Kelner zapomniał o zamówionych sosach, przyniósł po upomnieniu. Nie zjadłem i poinformowałem kelnera o tym fakcie. Kelner odparł, że to nie mozliwe i przyniósł
rachunek. Nie powiedział nawet, szkoda że nie smakowało czy coś w podobnym stylu.
Czas jaki czekaliśmy na danie to ok. 25-30min, spowodowane to było dużym ruchem w danym dniu. W restauracji było czysto panował porządek, a personel schludnie ubrany. Danie jakie zamówiłem było dostępne. Sprawa została załatwiona po zgłoszeniu skargi i mam nadzieję, że to był jednostkowy incydent.
Dziękujemy za przekazanie obserwacji dotyczącej wizyty w restauracji Sphinx. Dokładamy wszelkich starań, aby przeanalizować uwagi naszych Gości i na bieżąco wyciągamy z nich wnioski. Codziennie dążymy do zapewnienia naszym Gościom pysznych dań i wysokich standardów obsługi. Zapewniamy, że powyższa sytuacja była jednostkowa i liczymy, że podjęte działania pozwolą na wyeliminowanie podobnych sytuacji w przyszłości. Serdeczne zapraszamy co odwiedzania sieci restauracji Sphinx. Pozdrawiam, Sfinks Polska S.A.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.