Nie wiem po co jest ta infolinia jak i tak nic nie można załatwić, dzwoniłam na infolinie aby lekarz wystawił mi receptę na lek, który wcześniej brałam. Pani na infolinie poinformowała mnie że można za dwa dni się udać i odebrać w danej placówce, co się okazało placówka nie otrzymała żadnej informacji z infolinii że mam odebrać receptę. Przy okazji na recepcji Pani nie była uprzejma, zamiast mi pomóc to tylko zdenerwowała.
Chciałam odebrać kartę miejska, którą zamówiłam przez stronę internetową, otrzymałam e-maila, że można odebrać kartę. I tutaj zaczęły się progi gdyż nie wiedząc o tym iż zlikwidowano oddział na senatorskiej zaznaczyłam odbiór tam karty gdyż była możliwość, moje zdziwienie było jak zobaczyłam zamknięte drzwi z informacją ze nie istnieje już tak oddział, udałam się do metra Arsenał myśląc że otrzymam pomoc i informacje gdzie mogę odebrać swoją kartę. Niestety zostałam wprowadzona w błąd przez panią w okienku, poinformowała mnie, żebym się przeszła na żelazną gdyż tam są kierowane karty. Ja udając sie do tamtego oddziału nie myslałam o tym, że wprowadzono mnie w błąd. Okazało się, że karta jest do odbioru jednak przy metrze Arsenał, gdzie straciłam czas na dojazd oraz drugi raz stałam w długiej kolejce
zamówiłam w sklepie lodówkę do własnego użytku, dwa dni później miała nastąpić dostawa, przywieźli sprzęt ale uszkodzony, sprzęt został zabrany przez panów do magazynu, dzwoniąc na infolinie zapytałam się kiedy zostanie przywieziony, że proszę o dostawę jeszcze w dniu dzisiejszym, niestety niei udało mi się nawet ustalić terminu dostawy z osobą która była po drugiej stronie słuchawki, miałam wrażenie jakbym rozmawiała z automatem, ciągle powtarzała to samo. Bardzo nieprzyjemna i nie miła obsługa, w niczym nie pomagają klientowi wręcz przeciwnie, ta infolinia mogłaby nie istnieć gdyż pożytku nie ma z tej obsługi.
Przyjazna i miła obsługa, lokal czysty, nie trzeba było długo czekać n wolny stolik. Bardzo smaczna oraz taka jak lubię pizza na puszystym cieście z ilością składników jaka powinna być, podana w czasie przystępnym. Na koniec to co najmniej lubi klient czyli rachunek na który nie trzeba było długo czekać.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.