Opinia użytkownika: Bożena_173
Dotycząca firmy: ZTM Warszawa
Treść opinii: Chciałam odebrać kartę miejska, którą zamówiłam przez stronę internetową, otrzymałam e-maila, że można odebrać kartę. I tutaj zaczęły się progi gdyż nie wiedząc o tym iż zlikwidowano oddział na senatorskiej zaznaczyłam odbiór tam karty gdyż była możliwość, moje zdziwienie było jak zobaczyłam zamknięte drzwi z informacją ze nie istnieje już tak oddział, udałam się do metra Arsenał myśląc że otrzymam pomoc i informacje gdzie mogę odebrać swoją kartę. Niestety zostałam wprowadzona w błąd przez panią w okienku, poinformowała mnie, żebym się przeszła na żelazną gdyż tam są kierowane karty. Ja udając sie do tamtego oddziału nie myslałam o tym, że wprowadzono mnie w błąd. Okazało się, że karta jest do odbioru jednak przy metrze Arsenał, gdzie straciłam czas na dojazd oraz drugi raz stałam w długiej kolejce