Opinie użytkownika (4)

Tego dnia odwiedziłam...
Tego dnia odwiedziłam jedyną księgarnie na wałbrzyskim osiedlu Podzamcze, która zajmuje się sprzedażą podręczników szkolnych. Księgarnia ta znajduje się w tym miejscu od lat .Lokal jest dawno nie odnawiany ,co widać na ścianach oraz podłodze .Gdy weszłam do sklepu zastałam tam jednego klienta oraz trzy osoby obsługi .Wszędzie panował bałagan na ladzie leżało mnóstwo książek, którymi zajmowały się dwie osoby z obsługi, starszy pan oraz młoda kobieta .Książki chyba dopiero zostały przywiezione, ponieważ kobieta sprawdzała zgodność z fakturą i razem z mężczyznom układali na pólkach w regałach stojących przy ścianie .Starsza kobieta rozmawiała z klientem, po moim wejściu nikt nie zareagował, stałam tak bardzo długą chwilę .Gdy lekko zirytowana sytuacją zapytałam o interesujący mnie podręcznik, ekspedientka układająca książki odpowiedziała, że nie ma i nie potrafiła mi powiedzieć, kiedy książka będzie dostępna .Miałam wrażenie, że byłam w prowizorycznej księgarni w lokalu wynajętym na czas szczytowego okresu zakupu podręczników, a nie w księgarni, która funkcjonuje tam od lat .Obsługa, niestety nie dała mi okazji do zapoznania się ze swoimi kompetencjami, gdyż nie wykazała zainteresowania mną, jako potencjalnym klientem .Dodam tylko, że w tym dniu odwiedziłam kilka księgarni na terenie miasta i okolic w poszukiwaniu podręczników dla dziecka .Księgarnia przy ul .Kasztelańskiej wypadła przy innych jakby zatrzymała się w poprzedniej epoce.W księgarni nie dowiedziałam się, kiedy mogę zapytać o brakujący podręcznik, nie ma możliwości zapłaty kartą płatniczą.W tym dniu kupiłam komplet podręczników dla I klasy gimnazjum wydałam dużo pieniędzy ,ale te pieniądze zarobiły księgarnie ,które dbają o klienta.

Beata_300

03.09.2009

Księgarnia

Placówka

Wałbrzych, Kasztelańska 1

Nie zgadzam się (23)
Witam W dniu dzisiejszym...
Witam W dniu dzisiejszym udałam się do sklepu MIX Elektronics, który mieści się w Świdnicy na ul.Pułaskiego 32.Sklep czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-17.00,W soboty w godzinach 10.00-13.00.Powierzchnia sklepu nie jest imponująca jak na, placówkę z tak obszerną ofertą sprzętu AGD –RTV.Większość towaru jest dostępna po wcześniejszym zamówieniu ,czas oczekiwania dwa dni. Nie ma jednak obowiązku wpłacania zaliczki, zamówienie nie jest również wiążące, jeśli zamówiony towar nie spełni naszych oczekiwań, nie musimy go kupować.W sklepie zastałam dwie osoby, sprzedawcę oraz jak sądzę pomocnika sprzedawcy,panowie ubrani elegancko ,w czarne spodnie i białe koszule .Myśle, że młody człowiek uczył się dopiero fachu, ale bardzo się starał być pomocny.Po wejściu do sklepu prawie natychmiast pojawił się przy mnie młodszy z pracowników, zapytałam o konkretny model telewizora, bardzo się starał, ale miał jednak za mało wiedzy przekazał mnie w ręce bardziej doświadczonego sprzedawcy.Ten w pierwszym momencie trochę się pogubił w przekazywanych informacjach, ale po chwili poprawił się i bardzo profesjonalnie, a co najważniejsze uczciwie przedstawił ofertę producentów, różnice miedzy kolejnymi funkcjami i parametrami odbiorników.Na koniec mojej wizyty otrzymałam gazetkę reklamową, poinformowano mnie, że tam znajduje się aktualna oferta, adres strony internetowej oraz dane kontaktowe sklepu.Gdy zapytałam czy jeśli podejmę decyzje o kupnie mogę negocjować cenę, sprzedawca zapewnił mnie, że jak najbardziej, że nie będzie żadnego problemu.Przez sklep podczas mojej wizyty przewinęło się trzech klientów, którym młodszy sprzedawca proponował pomoc, gdy ja rozmawiałam z drugim pracownikiem.Sprzedawcy wywarli na mnie jak najbardziej pozytywne wrażenie.Za minus uważam, małą powierzchnie sklepu, przez co nie mogą wystawiać sprzętu o większych gabarytach oraz niestety dużą ilość kurzu, która znajduje się na sprzęcie (np. telewizorach), w szklanych gablotach gdzie ustawiony jest drobny sprzęt (aparaty fotograficzne), parapecie okiennym .To razi klienta .Obsługa, podejście do klienta oraz oferta produktowa według mnie zasługuje na pozytywną ocenę.

Beata_300

28.08.2009

Mix electronics

Placówka

Świdnica, Pułaskiego 32

Nie zgadzam się (20)
01.05.2022
Odpowiedź firmy
Szanowna Pani Beato. Dziękujemy za pozytywną opinię. Zapraszamy ponownie!!
Witam Agencja PZU,...
Witam Agencja PZU, do której się udałam znajduje się w hali handlowej przy ulicy Hetmańskiej, zajmuje bardzo małe pomieszczenie, które dzieli z okienkiem kasowym przyjmującym wpłaty dla innych podmiotów. Agencja jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 13.00 do 17.00 W soboty od godziny 9.00 do godziny 13.00.Pomieszczenie jest tak małe, że kasjerka, która chciała przejść na swoje stanowisko pracy, musiała mnie przeprosić żebym wstała z krzesła .Przy pulpicie doradcy znajdują się dwa krzesła dla interesantów, a bezpośrednio za nim duży wentylator, który co prawda orzeźwia powietrze w dusznym pomieszczeniu, ale jest oddalony od głowy 10 cm i nie jest to przyjemne, kiedy wieje prosto w głowę.Doradca PZU jest ubrany w elegancką koszulkę polo, co nie jest typowe dla pośrednika ubezpieczeniowego, ale zważywszy na panujący upał można mu wybaczyć.Pan jest bardzo miły, zapytany o ubezpieczanie mieszkania bardzo dokładnie wyjaśnia obcje, mówi językiem laika, co jest bardzo pozytywne, ponieważ osoba, która nie zna się na ubezpieczeniach może zrozumieć, o czym mówi, ja mam przewagę, bo byłam agentem ubezpieczeniowym, ale pan o tym nie wiedział.Polecił mi korzystne ubezpieczenia dodatkowe. Uważam, że obsłużył mnie bardzo profesjonalnie, ponieważ gdybym faktycznie chciała kupić ubezpieczenie, sprzedałby mi trzy ubezpieczenia tańsze zamiast jednego drogiego, co w tym przypadku jest na korzyść klienta, a także dla niego oraz PZU i wszyscy byliby zadowoleni.Bardzo uprzejmie wyliczył składki i nie naciskał na podjecie przeze mnie decyzji, kiedy powiedziałam, ż e musze to przemyśleć.Zaskoczył mnie tylko w jednym momencie, kiedy chciałam mu przerwać w pół zdania, zamiast mnie wysłuchać upomniał mnie żebym słuchała i mu nie przerywała, powinien mieć więcej cierpliwości, ale zważywszy na to, że cała obsługa była skierowana na dobro klienta, można to uznać za incydent i mu wybaczyć, chyba bardzo chciał przekazać mi swoją wiedze. Ofertę PZU uważam za atrakcyjną cenowo, można wybierać pośród kilku wariantów. Podsumowując wyszłam zadowolona z obsługi.

Beata_300

28.08.2009

PZU

Placówka

Wałbrzych, Hetmańska

Nie zgadzam się (19)
Nie podano dokładnego...
Nie podano dokładnego adresu ponieważ system nie poradził sobie z adresem Opisuje Media markt w Parku handlowym we Wrocławiu dział rtv Witam Dnia 22.08.2009 o godz 12.40 odwiedziłam sklep Media Markt we Wrocławiu w Parku Handlowym w celu zakupu telewizora.Mimo, że byłam klientem niezdecydowanym zostałam obsłużona bardzo profesjonalnie co w efekcie zaowocowało zakupem .W dziale sprzedaży było kilku doradców ,nami zaopiekował się młody pracownik w wieku około 23 lat .Bardzo grzecznie spytał w czy może pomóc?Opiekował się nami około godziny cierpliwie i profesjonalnie odpowiadał na pytania dotyczące kolejnych marek i typów telewizorów ,dyskretnie wykorzystywał naszą nieuwage ,podpytując kolegów o interesujące nas szczegóły .Po podjęciu decyzji o zakupie bardzo szybko zostały przygotowane dokumenty .Załoga sklepu ubrana jest w jednakowe stroje ,czarne spodnie ,czerwone bluzy.Zostałam bardzo dobrze obsłużona ,pracownik wykazał się cierpliwością .Wyszłam ze sklepu z telewizorem o parametrach takich jak chciałam i w cenie dnia o 1000zł niższą niż cena standardowa.Jestem zadowolona z obsługi ,cen i asortymentu.Jedyne co mnie zaskoczyło to ,że gdybym zakupiła telewizor o kika cali większy nie zmieścił by sie do windy .Porównując trzy sklepy rtv we Wrocławiu ,które w tym dniu odwiedziłam Media markt uważam za najbardziej profesjonalny.Jeszcze jedna uwaga na dziale rtv jest dość duszno albo niedziała klimatyzacja ,albo to efekt tak dużej ilości włączonych odbiornków .

Beata_300

26.08.2009

Media Markt

Placówka

Nie zgadzam się (26)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi