Opinie użytkownika (5)

Bardzo miła i...
Bardzo miła i fachowa obsługa, panie bardzo pomocne. W sklepie ubrania poukładane, przestronnie. Polecam!

Beata_1198

02.10.2014

Reserved

Placówka

Zabrze, Ryszarda Szkubacza 1

Nie zgadzam się (0)
W dniu 10.07.2014...
W dniu 10.07.2014 dokonywałam zakupów w sklepie Smyk. Asortyment w sklepie jest uporządkowany, jednakże niektóre zabawki trudno jest zlokalizować. Personel w sklepie służy pomocą. Zamieszanie powstaje przy kasie. Stanowisk kasowych jest kilka, kolejka jedna, o czym dowiadujemy się od osób stojących w kolejce, jeśli gdzieś jest informacja to niestety niewidoczna. Nie tylko ja byłam zdezorientowana. Pan sprzedający przy jednej z kas fotelik samochodowy w dość nieuprzejmy i niejasny sposób informował, że ta kasa służy jedynie do tego typu zakupów (wózki, foteliki). Powinno być to dobrze oznakowane. Pan również dość obcesowo potraktował panią w widocznej ciąży. Poza panem obsługa bez zarzutu, miła i uprzejma, niestety pozostaje lekkie rozczarowanie.

Beata_1198

23.07.2014

Smyk

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (0)
W dniu 14...
W dniu 14 lipca 2014 tankowałam na stacji Orlen - Bliska w Gliwicach. Obsługa była bardzo miła, pani mnie obsługująca była miła i uśmiechnięta. Poinformowała mnie o wszystkich obowiązujących promocjach i konkursach. Polecam!

Beata_1198

23.07.2014

ORLEN

Placówka

Gliwice, Pszczyńska 52

Nie zgadzam się (0)
Sklep Orsay w...
Sklep Orsay w M1 Zabrze.Towar w sklepie poukładany, wyraźnie wydzielona strefa z nową kolekcją oraz strefa wyprzedaży. W sklepie obecne były dwie ekspedientki obsługujące klientki i jednocześnie układające towar. Ekspedientki miłe, uśmiechnięte, ich obecność nienachalna, powiedziałabym dyskretna, a jednocześnie szybko potrafią znaleźć się obok klientki z pomocą. Sklep jest dość mały, ale towar wisi tak, ze w zasadzie wszystko można zlokalizować.

Beata_1198

09.07.2014

Orsay

Placówka

Zabrze, Pl. Szkubacza 1

Nie zgadzam się (0)
Obsługa - odbiór...
Obsługa - odbiór reklamacji.Reklamacja została rozpatrzona, personel zapomniał mnie o tym fakcie powiadomić. Zgłosiłam się po odbiór reklamacji, duży problem był z lokalizacją reklamacji. Po dłuższym czasie druk reklamacji oraz nowy towar na wymianę odnalazł się. Problemem jest komunikacja w sklepie dwupoziomowym - sklep jest na 1 poziomie, a magazyn znajduje się na poziomie 2, sprzedawczyni musiała się przemieszczać między poziomami. Gdy odmówiłam przyjęcia reklamacji, bo towar miał takie same wady, jak egzemplarz reklamowany, pojawił się problem - pracownica nie znała procedury postępowania w takiej sytuacji, jednakże podczas obsługi byłą uprzejma. Wezwano Kierowniczkę sklepu, która była poirytowana sytuacją, nieuprzejma. Według mnie wykazywała się dość skąpą wiedzą na temat ustawy o prawach konsumenta i zasadach reklamacji. Po przedstawieniu przeze mnie konkretnych oczekiwań ws. reklamacji popartych argumentami pani kierownik pozwoliła mi na zakup innej dowolnej rzeczy i rozliczenie w ramach zwrotu za reklamowaną rzecz. Uwagi do p. Kierownik - więcej życzliwości w stosunku do klientów, szkolenie dla pracowników w zakresie procedur reklamacyjnych, większa dbałość o porządek w sklepie - jest problem z lokalizacją odzieży, klientki pozostawione są często same sobie w poszukiwaniu odpowiednich rozmiarów.

Beata_1198

28.06.2014

Reserved

Placówka

Gliwice, Lipowa 1

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi