Opinia użytkownika: Beata_1198
Dotycząca firmy: Reserved
Treść opinii: Obsługa - odbiór reklamacji.Reklamacja została rozpatrzona, personel zapomniał mnie o tym fakcie powiadomić. Zgłosiłam się po odbiór reklamacji, duży problem był z lokalizacją reklamacji. Po dłuższym czasie druk reklamacji oraz nowy towar na wymianę odnalazł się. Problemem jest komunikacja w sklepie dwupoziomowym - sklep jest na 1 poziomie, a magazyn znajduje się na poziomie 2, sprzedawczyni musiała się przemieszczać między poziomami. Gdy odmówiłam przyjęcia reklamacji, bo towar miał takie same wady, jak egzemplarz reklamowany, pojawił się problem - pracownica nie znała procedury postępowania w takiej sytuacji, jednakże podczas obsługi byłą uprzejma. Wezwano Kierowniczkę sklepu, która była poirytowana sytuacją, nieuprzejma. Według mnie wykazywała się dość skąpą wiedzą na temat ustawy o prawach konsumenta i zasadach reklamacji. Po przedstawieniu przeze mnie konkretnych oczekiwań ws. reklamacji popartych argumentami pani kierownik pozwoliła mi na zakup innej dowolnej rzeczy i rozliczenie w ramach zwrotu za reklamowaną rzecz. Uwagi do p. Kierownik - więcej życzliwości w stosunku do klientów, szkolenie dla pracowników w zakresie procedur reklamacyjnych, większa dbałość o porządek w sklepie - jest problem z lokalizacją odzieży, klientki pozostawione są często same sobie w poszukiwaniu odpowiednich rozmiarów.