Opinia użytkownika: Beata_1198
Dotycząca firmy: Smyk
Treść opinii: W dniu 10.07.2014 dokonywałam zakupów w sklepie Smyk. Asortyment w sklepie jest uporządkowany, jednakże niektóre zabawki trudno jest zlokalizować. Personel w sklepie służy pomocą. Zamieszanie powstaje przy kasie. Stanowisk kasowych jest kilka, kolejka jedna, o czym dowiadujemy się od osób stojących w kolejce, jeśli gdzieś jest informacja to niestety niewidoczna. Nie tylko ja byłam zdezorientowana. Pan sprzedający przy jednej z kas fotelik samochodowy w dość nieuprzejmy i niejasny sposób informował, że ta kasa służy jedynie do tego typu zakupów (wózki, foteliki). Powinno być to dobrze oznakowane. Pan również dość obcesowo potraktował panią w widocznej ciąży. Poza panem obsługa bez zarzutu, miła i uprzejma, niestety pozostaje lekkie rozczarowanie.