Opinie użytkownika (5)

Jestem stałą klientką...
Jestem stałą klientką Biedronki. Niczym nadzwyczajnym było dla mnie przekroczenie progu nieznanej dotąd lokalizacji. Już na wejściu ciężkie, żelazne drzwi nabiły mi sinika. Będąc nie ugięta przedzierałam się w poszukiwaniu konkretnych produktów. Jednak po chwili zorientowałam się, że jestem dosłownie "deptana" przez innych klientów, którzy podobnie jak ja, próbowali przeciskać się między półkami. Dostępne produkty były powciskane w półki, a niekiedy wyeksponowane bezpośrednio na podłodze. Komunikowane promocje nie wiadomo, czego dotyczyły (brak towaru lub brak cenówek). Dodatkowo w sklepie można było wyczuć wyjątkowo nieprzyjemny zapach octu, połączony z potem sfrustrowanych klientów. Wizyta w nieznanym dotąd miejscu zakończyła się wyjściem bez zakupów z siniakami oraz negatywnymi skojarzeniami. Strzeżcie się sklepów, którym brakuje dobrego gospodarza...

Basia

14.07.2011

Biedronka

Placówka

Sosnowiec, Goszczyńskiego 17

Nie zgadzam się (4)
Dość często korzystam...
Dość często korzystam z sieci sklepów Stradivarius, ponieważ oferują ubiory z nutą dekadencji. Niestety tym razem zakupy nie powiodły się. Po dokładnych oględzinach zakupiony towar okazał się wadliwy (dziura po klipsie). Zwlekając z reklamacją, dotarłam do sklepu po dobrym tygodniu, aby zwrócić lub wymienić zakupioną bluzkę. Docierając do kasy przedstawiłam personelowi sklepu problem, który został na miejscu rozwiązany, bez zbędnych komentarzy czy uwag. Co więcej personel od razu starał się zainteresować mnie wymianą oferując towar, który od razu dopasował się do moich preferencji :) Pomimo zakupu uszkodzonego towaru, marka Stradivarius nie straciła na swoim wizerunku. Polecam

Basia

14.07.2011

Stradivarius

Placówka

Wrocław, Powstańców Śląskich 2

Nie zgadzam się (0)
Zaraz po pracy...
Zaraz po pracy postanowiłam wybrać się na zasłużony obiad. Dobrym pomysłem wydało się skorzystanie z usług restauracji Sphinx. Już na wejściu,zasiadając do stolika przykleiłam się do blatu, otłuszczonego od spożywanych posiłków. Nie zwracając uwagi na taki "szczegół" zostałam poproszona przez kelnera o złożenie zamówienia. Spragniona poprosiłam o szklankę Pepsi oraz zestaw z piersią kurczaka oraz frytkami. No cóż, Pepsi okazała się "kranówką" połączoną z sokiem o smaku Coli, bez dodatku gazu. Dostarczony zestaw zawierał "zmiękczone" frytki oraz micro kotleta z ogryzkiem pomidora. Moje rozczarowanie sięgnęło zenitu w momencie otrzymania rachunku, informującego o konieczności poczucia sytości, bo przecież za 25 zł można sobie pojeść :)

Basia

06.07.2011

Sphinx

Placówka

Wrocław, Powstańców Śląskich 2

Nie zgadzam się (1)
Miałam możliwość skorzystania...
Miałam możliwość skorzystania z "wiosennych wyprzedaży" w sklepie sieci New Yorker. Sklep posiada sporą powierzchnię sprzedażową, natomiast obecny sposób zatowarowania całkowicie uniemożliwia swobodne poruszanie się po sklepie. Przechodząc obok wieszaków kilkakrotnie strącałam porozwieszane ubrania, które tak naprawdę się nie mieściły. Chcąc dostać się do kasy, musiałam musiałam przeciskać się obok kolejnych wieszaków oraz marketowego wózka. Całe zamieszanie dopełniali pracownicy sklepu, którzy w 100% byli zaangażowani w zmianę ekspozycji, traktując klienta jak "powietrze", a nawet "szkodnika" ciągle przekładającego ledwo, co ułożone koszulki. Z mojej strony wniosek jest jeden, gdyby nie "okazyjne promocje" i całkiem ciekawy asortyment, nie dokonywałabym zakupó w tym sklepie.

Basia

17.06.2011

New Yorker

Placówka

Wrocław, Francuska 6

Nie zgadzam się (6)
W ostatnim czasie...
W ostatnim czasie miałam możliwość skorzystania z usług PKP IC. Standardową usługą tej sieci jest poczęstunek dla podróżnych. Będąc zaproszona do skorzystania z bufetu, poprosiłam o sok pomarańczowy. Przekazany sok okazał się napojem o smaku jabłkowym, w związku z ponowiłam prośbę o zmianę napoju na kawę. Niestety w odpowiedzi uzyskałam jednoznaczną odpowiedź od Pani "bufetowej": "co Pani myśli, że jest moją jedną klientką!". Usatysfakcjonowana Pani "bufetowa" wymownym gestem podała mi kawę, poświęcając swoją uwagę kolejnemu klientowi. Wniosek jest jeden czekamy na firmy konkurencyjne, które podregulują rynek w branży transportowej.

Basia

17.06.2011

PKP Intercity

Placówka

Nie zgadzam się (4)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi