Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo polecam wszystkim ten hotel. Po pierwszej nocy spędzonej w Giżycku w innym hotelu 3 gwiazdkowym, zamieniłem hotel na Masovie, co było strzałem w 10. Mimo że wyżej opisywany hotel jest również hotelem 3 gwiazdkowym, różni się o niebo standardem. W środku, jak i na zewnątrz budynek sprawia wrażenie czystego i zadbanego miejsca, gdzie można poczuć się jak w domu. Miła, kompetentna i przyjazna dla klienta obsługa powinna być przykładem dla innych hoteli, a wyposażenie oraz wystrój pokoi do ceny jest korzystna dla przyjezdnych. Pokoje są zamykane na kartę, sejf jest dobrze ukryty, chociaż znalezienie go nie stanowiło trudności. Z jego obsługą nie było żadnych problemów. Sprzęt w łazience jest rozmieszczony logicznie i bardzo ergonomiczne, z mojej strony żadnych zastrzeżeń.Podczas płacenia za dobę, udało mi się nawet uzyskać zniżkę ;) Zdecydowanie mogę polecić ten hotel, ze względu na jakość świadczonych usług, jak i za lokalizację.
Gdy tylko weszliśmy do pokoju dostrzegliśmy na suficie, ścianie i za zasłonami pajęczyny. I to całkiem duże. Podczas brania prysznica uchwyt dosłownie spadł mi na głowę. Pełno kurzu na meblach i mokra, lepka plama na biurku. Łóżko również nie było wygodne (łóżko stanowiły dwa duże materace). Poprosiliśmy o wymianę pokoju. Kolejny pokój nie był lepszy. Dokładnie to samo tylko z jeszcze jednym drobnym szczegółem. Drzwi do łazienki nie zamykały się. W ciągu śniadania wszystko miało być naprawione i posprzątane. Jednak gdy wróciliśmy do pokoju było tylko pościelone łóżko, kurze i pajęczyny zostały. Nie wspominając o obluzowanym uchwycie i niedomykających się drzwiach. Po pierwszej nocy zmieniliśmy hotel. Jedyne do czego nie mogę się przyczepić to śniadanie, z wyjątkiem niedosmażonego jajka.Ps. Panie sprzątaczki wyrzuciły razem z pustą butelką wina cenny zestaw do otwierania wina. Musieliśmy wyciągać go z kosza.
Zawszę kiedy potrzebuję dowiedzieć się czegoś o sprzęcie, lub muszę kupić kartę paysafe idę do Vobisu. Miła i kompetentna obsługa powinna być ich wizytówką. Nigdy nie czekałem dłużej niż 2 minuty na kogoś z obsługi kto chętnie udzieliłby mi pomocy w wyborze towaru. Jakość asortymentu również oceniam celująco ponieważ nigdy nie musiałem jeszcze zgłaszać czegoś do reklamacji. Z czystym sumieniem mogę polecić ten sklep.
Od pół roku toczę batalię z mbankiem o zamknięcie konta. Było to tzw easy konto. Ponieważ nie pamiętałem wszystkich haseł, musiałem otrzymać zestaw aktywacyjny dzięki któremu mogłem te hasła zresetować. Kilka razy nie otrzymałem tych pakietów, ponieważ ich nie wysłali, mimo wielu telefonów z mojej strony. Dodatkowo przez cały ten czas doliczano mi 2 zł opłaty za kartę która była nieaktywna od dłuższego czasu(sic!). Dopiero po 5 miesiącach odebrałem przesyłkę, oraz uregulowałem opłatę za kartę. Udało mi się zamówić telefonicznie wypowiedzenie (warto wspomnieć że na infolini mbanku spędziłem mnóstwo czasu czekając na kompetentną osobę), wydrukowałem je a następnie wysłałem. Minął miesiąc, a konto nadal nie jest zamknięte, co więcej została mi naliczona kolejna opłata.Nadal czekam na zamknięcie konta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.