Opinia użytkownika: Bartosz_586
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Od pół roku toczę batalię z mbankiem o zamknięcie konta. Było to tzw easy konto. Ponieważ nie pamiętałem wszystkich haseł, musiałem otrzymać zestaw aktywacyjny dzięki któremu mogłem te hasła zresetować. Kilka razy nie otrzymałem tych pakietów, ponieważ ich nie wysłali, mimo wielu telefonów z mojej strony. Dodatkowo przez cały ten czas doliczano mi 2 zł opłaty za kartę która była nieaktywna od dłuższego czasu(sic!). Dopiero po 5 miesiącach odebrałem przesyłkę, oraz uregulowałem opłatę za kartę. Udało mi się zamówić telefonicznie wypowiedzenie (warto wspomnieć że na infolini mbanku spędziłem mnóstwo czasu czekając na kompetentną osobę), wydrukowałem je a następnie wysłałem. Minął miesiąc, a konto nadal nie jest zamknięte, co więcej została mi naliczona kolejna opłata.Nadal czekam na zamknięcie konta.