W PZU jestem kilka razy w miesiącu płacąc ubezpieczenie komunikacyjne. Jeśli chodzi o firmę ogólnie to .... Problemy z kontaktem telefonicznym i uzyskaniem jakiejkolwiek informacji i pomocy przy wypisywaiu formalności. Pracownicy są niekompetentni, brak konkretnej i szybkiej informacji w swojej sprawie. Niejasne i wyrachowane zasady tej firmy. Na pytania w postaci wiadomości elektronicznych brak odpowiedzi . Obsługa miła. Problemy z uzyskaniem odszkodowania, procedura wydłużana, a klient musi domagać się swoich racji, bo nie jest pewny czy zostanie wypłacone mu odszkodowanie. PZU Gniezno na ulicy Św. Wawrzyńca
Wejście i lokal jest czysty, lecz jak na PZU to sala trochę za mała. Ze względu na okienko z kasą, są tam bardzo duźe kolejki. Ubezpieczenia Pzu nieco ciekawsze cenowo, ale nie są konkurencją dla innych towarzystw ubezpieczeniwych. Składki oczywiste proporcjonalne do wypłacanych odszkodowań. Im więcej płacisz, więcej dostajesz . Brak informacji i dobrego oznakowania na sali głównej. Zauważyłem dezorientacje klientów . Miejsce na wypełnienie dokumentów. Obsługa w okienkach miła i fachowa. Nie ma przy budynku parkingu dla klientów. Firma znajduję się przy targowisku w godzinach szczytu, chociaz mieszkam niedaleko nigdy nie widzialem 2-3 wolnych miejsc parkingowych Ogólnie mówiąc parkowanie graniczy z cudem.
Carrefour znajdujący się w galerii Hypernova to jeden z marketów, który oferuje klientom artykuły spoźywcze, przedmioty kuchenne, art. chemiczne potrzebne przedmioty do uzytku codziennego. Negatywna obserwacja dotyczy hipermarketu Carrefour Gniezno. Hipermarket może poszczycić się porządkiem, dobrym rozmieszczeniem towaru. Przed wejściem jest czysto. Obsługa dba o porządek. Znając w miare topografię sklepu można naprawdę szybko zrobić zakupy.
Na minus zasługuję wg mnie cukiernia Carrefour w której nigdy nie udało mi się kupić czegoś dobrego. Ciasto, które przywiozłem ostatnio okazało się zepsute i nie dobre mimo, źe jego data spoźycia była aktualna. Przed ostatni zakup był teź trefny poniewaź nie miałem innego wyjścia, niź kupić ciasto w Carrefour na imieniny mojej źony. Myślałem, źe dokonanam dobrego zakupu. Wszystko wskazywało na to źe wizualnie był smaczny. Przy poczęstunku i pierwszym spróbowaniu od razu poleciał do kosza. Tak samo z warzywami i owocami i wędlinami. Po ostatnich zajściach obawiam się kupna ciast warzyw i wędlin.Wyglądają zawsze tak, jakby miały na następny dzień się zepsuć. Zdecydowanie nie polecam zakupy szczególnie w tym działach .
Zdecydowanie lepiej z chemią gospodarczą, nabiałem i innymi przetworami ze środkami konserwującymi. Wypada dosyć nieźle. Niektóre produkty dosyć drogie. Parkingi posprzątane chociaź zawsze jest problem ze znalezieniem miejsca. Spowodowane jest to raczej tym,źe jest to kompleks sklepów wraz z jedynym kinem w tym mieście. Sklep posiada wiele kas z których tylko 2-3 są czasami czynne co wiaże się z dłuższą obsługą.
Odwiedziłem nowo otwarty market w Gnieźnie, żeby zrobić zakupy. Czysty parking z ładnym dojazdem. Wejście trochę brudne i zaśmiecone. Sklep jest czysty, bardzo dobrze zaopatrzony, produkty wyeksponowane na regałach. Ład i porządek. Większość produktów znajdowała się na swoich miejscach. Miałem problem poszukaniem produktu typu pyzy wielkopolskie. Pracownik nie był w stanie znaleźć miejsca w którym się znajdują, poniewaź nie było go w ofercie. Dużo produktów było w sprzedaży po wysokich cenach (porcelana).
Niektóre produkty są droźsze niż w innych eksluzywnych hipermarketach.
W weekendy przeprowadzane są promocje, degustacje różnych produktów spożywczych prowadzone przez miłe hostessy. Produkty, którym kończy się termin ważności są przeceniane i układane w jednym miejscu. Obsługa przy kasie jest szybka i miła. Nie czekałem dłuźej niź 5 minut. Zakupy się udały, ale sklep nie moźe być uważany jako tani supermarket.
30.03.2010 przed godzina 21.00 w poznaniu zakupywałam szafę na wymiar z wyposaźeniem. Przy wyborze szafy przed działem nie było nikogo, ktoby mógł mnie poinformować o wymiarach i cen tych szaf, poniewaź są to meble do samodzielnego montaźu Musiałem prosić i dzwonić do informacji, aby ktoś mi pomógł. Niestety musiałem udać się do innego działu, aby pozyskać informację. Obsłuźył mnie Pan który był bardzo uprzejmy , ale roztargniony. Po ostatecznej akceptacji towaru otrzymałem papier z kórym miałem się udać do magazynu. Odebrałem w magazynie samoobsługowym wszytkie niby skompletowane elementy do złoźenia plus po zapłaceniu miałem udać się do dodatkowego magazynu po odbiór nietypowych części. W magazynie pomagał mi kupujący bo jeden element był tak duźy źe nie mogłem go unieść. I teraz najciekawsze. Po podejściu do kasy płaciłem kartą. Pytałem się czy wszystko jest w porządku czy to te elementy i czy się nie pomyliłem.Sprzedawca nabił wszystkie elementy szafy i stwierdził źe wszystko jest kompletne. Zapłaciłem cenę która była o 2 razy większa niź zamiarzałem wydać.
Twierdząc zacząłem się zastanawiać Podjechałem do obcego człowieka . Ten udzialił mi informacji źe kupiłem nie tą szafę co jest napiasana pomimo tego, źe poprzednio w magazynie sprawdzałem kilka razy czy miejsce i regał się zgadza. Byłem przed działem reklamacji klientem i czekałem, aź ktoś mnie obsłuźy. Czekałem z biletem 10 minut nie było nikogo źadnej kolejki, a wiedziałem źe sklep jest czynny do 21.00. Zanim ktoś się zoorientował źe muszę oddać do zwrotu nie tą półkę i przeprowadzić procedurę zwrotu towaru to juź dawno zamknęli mi kasę i pojechałem z niekompletną szafą do domu. Przekazałem towar do zwrotu Pani z obsługi w sposób bardzo nieuprzejmy, skasowała kartę podpisałem zwrot pieniąźków. Poza tym następna Pani zamiasta udzielić informacji z działu wydawania towaru podśmiewała się, i rozmawiała z pracownikiem " heh niech se jedzie z niekompletną szafą b......" Okazało się źe podczas tej przygody roztargniony pracownik nr.1 był tak roztargniony źe zapomniał mi wpisać na kartce dodatków do szafy. Na magazynie z dokładnie identycznego nr. regału i nr. pozycji tak jak na papierze wziąłem nie ten towar co potrzeba (nie rozumiembałagan w magazynie). Kasjerska skasowała mnie mnie za dodatkową szafę która nie była na papierze pomimo próśb. Pracownik do zwrotów, na którego tak czekałem, aż do zamknięcia kas przyjał mnie w sposób nie uprzejmy a drugi zaczął się ze mnie śmiać. Reasumując brak obsługi przy stanowiskach, niekompetentny pracownik. Brak pomocy, wyrozumiałośći i racjonalnego myślenia od strony pracownika. Pieniąźki za które dodatkowo zapłaciłem przyszły dopiero po 2 dniach. Gdybym kupił szafę nie z tej półki za większa cenę dziś i zaistniałaby taka sytauacja, czekałbym na moje pieniądze i jadłbym chleb z solą. źeby przeżyc święta bez pieniędzy bo pracownik się pomylił. Dla mnie szok i upokorzenie.
obsługa personelu, Sprzedaż asortymentu, wygląd obsługi, znajomość asortymentu, atmosfera, czystośc otoczenia, czysty i schludny wystrój obsługi, asortyment troszczke niewidocznie rozmieszczony , ale po to jest obsługa źeby pokazała.Milsz obługa niz na terenie Bydgoszczy.Parkin g czysty bez zastrzeżeń, dojazd klienci raczej bardziej niesympatyczni niż obsługa
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.