Opinie użytkownika (2)

Personel: Personel w...
Personel: Personel w restauracji ubrany był w identyczne uniformy, co sprawiało wrażenie schludności. Nie zauważyłem najmniejszych plan, więc nie mam też, co do tego wątpliwości. Zadając sprzedawcy nawet najgłupsze pytania, np. ile majonezu jest w kanapce, niemal po sekundzie dostawałem wyczerpującą odp. na temat gramatury kanapki. Obsługująca mnie dziewczyna cały czas była uśmiechnięta i bez przerwy próbowała mi coś sprzedać, recytując formuły w stylu "polecam powiększenie o dwa soczyste skrzydełka...", co było naprawdę irytujące. Mimo wszystko obsługę oceniam dobrze, zwłaszcza, że wszystko przebiegało szybko i sprawnie, a z wydaniem reszty nie było problemu. Lokal: Pierwszym problem z jakim się spotkałem po odejściu od kasy, to problem z miejscem do siedzenia. Miałem wybór między miejscem przy dwójce zakochanych a bandą rozwrzeszczanych nastolatków. Wybrałem zakochanych, co wcale nie było lepsze, ponieważ moje miejsce było niebezpiecznie blisko nich, naruszając moją prywatną strefę i narażając mnie na ich nienawistne spojrzenia. O porządku mogę napisać, że był. W toaletach niczego nie brakowało, śmietniki na zewnątrz były regularnie zmieniane, a podłoga z drobnymi wyjątkami była czysta i pozamiatana. Oferta: Jakość produktów jest na wysokim poziomie, ceny są adekwatne do tego, co mają w ofercie, częste rabaty lub tzw. powiększenia czy gratisy, jeszcze bardziej zwiększają atrakcyjność restauracji. Wnioski: Personel jest miły, ale brakuje mu indywidualnego podejścia do klienta. Restauracja jest czysta, jednak zdecydowanie za mała, zwłaszcza w godzinach powrotu młodzieży ze szkoły. Produkty są proporcjonalne do ceny.

Baltazar

11.11.2011

KFC

Placówka

Bytom, Plac Tadeusza Kościuszki 9

Nie zgadzam się (3)
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy salonu sprzedaży sieciowego sklepu Reserved. Pierwsze, co zauważa potencjalny klient to sklepowa wystawa. Nie mogę napisać, że w tym sklepie była zła, nie mogę również napisać, że była dobra. Powiedzmy, że była co najmniej nijaka. Kolejną rzeczą, którą zauważyłem była tzw strefa wejścia. Panował tam wszechobecny bałagan, łącznie z tym, że kilka produktów leżało na podłodze. Skierowałem się na dział męski, szukając tego, co chciałem kupić. Niestety nie było nikogo, kto mógłby mi w tym pomóc. Oczywiście nie zamierzałem się tak szybko poddać i postanowiłem sam kogoś poszukać. Znalazłem trzy osoby, gromadzące się przy jednym wieszaku, i którym, nie bez wyrzutów sumienia, musiałem przerwać arcyciekawą dyskusję. Spośród tej trójki wyłowiłem jedną osobę, która była cały czas uśmiechnięta i naprawdę miła podczas udzielania mi pomocy, rekompensując tym panujący tam bałagan. Chcąc przymierzyć spodnie musiałem udać się do przymierzalni damskiej, gdzie była ogromna kolejka, a przymierzalnie męskie były z nieznanych mi przyczyn zamknięte. W samej kabinie niestety również panował bałagan. Lustra były brudne a na podłodze było mnóstwo kłębków kurzu. Następnie udałem się do samej kasy, gdzie obsługa była wyjątkowo szybka, a wydanie reszty, pomimo dużego nominału, nie sprawiało najmniejszego problemu. Zostałem mile pożegnany i nawet życzono mi miłego dnia. Pozostało już tylko napisać coś na temat asortymentu i oferty tegoż sklepu. No cóż, uważam, że ceny są nieproporcjonalne do jakości (są zdecydowanie zbyt wysokie). Oferta w postaci zniżek na niektóre produkty jest sensowna i sam też z niej takiej skorzystałem.

Baltazar

11.11.2011

Reserved

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi