Opinia użytkownika: Baltazar
Dotycząca firmy: Reserved
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy salonu sprzedaży sieciowego sklepu Reserved. Pierwsze, co zauważa potencjalny klient to sklepowa wystawa. Nie mogę napisać, że w tym sklepie była zła, nie mogę również napisać, że była dobra. Powiedzmy, że była co najmniej nijaka. Kolejną rzeczą, którą zauważyłem była tzw strefa wejścia. Panował tam wszechobecny bałagan, łącznie z tym, że kilka produktów leżało na podłodze. Skierowałem się na dział męski, szukając tego, co chciałem kupić. Niestety nie było nikogo, kto mógłby mi w tym pomóc. Oczywiście nie zamierzałem się tak szybko poddać i postanowiłem sam kogoś poszukać. Znalazłem trzy osoby, gromadzące się przy jednym wieszaku, i którym, nie bez wyrzutów sumienia, musiałem przerwać arcyciekawą dyskusję. Spośród tej trójki wyłowiłem jedną osobę, która była cały czas uśmiechnięta i naprawdę miła podczas udzielania mi pomocy, rekompensując tym panujący tam bałagan. Chcąc przymierzyć spodnie musiałem udać się do przymierzalni damskiej, gdzie była ogromna kolejka, a przymierzalnie męskie były z nieznanych mi przyczyn zamknięte. W samej kabinie niestety również panował bałagan. Lustra były brudne a na podłodze było mnóstwo kłębków kurzu. Następnie udałem się do samej kasy, gdzie obsługa była wyjątkowo szybka, a wydanie reszty, pomimo dużego nominału, nie sprawiało najmniejszego problemu. Zostałem mile pożegnany i nawet życzono mi miłego dnia. Pozostało już tylko napisać coś na temat asortymentu i oferty tegoż sklepu. No cóż, uważam, że ceny są nieproporcjonalne do jakości (są zdecydowanie zbyt wysokie). Oferta w postaci zniżek na niektóre produkty jest sensowna i sam też z niej takiej skorzystałem.