Opinie użytkownika (4)

Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Artur_707

10.09.2018

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super.
Super.

Artur_707

10.09.2018

OBI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Sklep sprawia wrażenie...
Sklep sprawia wrażenie uporządkowanego i czystego. Temperatura, muzyka i zapach nie budzą zastrzeżeń. Regały ekspozycyjne są bardzo dobrze zaaranżowane. Nie ma żadnych problemów z rozpoznaniem pracowników, ponieważ wyróżniają się oni charakterystycznymi firmowymi koszulkami. Sprzedawca się przywitał, po czym zostawił mi chwilę czasu na rozejrzenie się po sklepie. Następnie podszedł do mnie, pytając czy może w czymś doradzić. Pracownik, zadając pytania bardziej i mniej szczegółowe, wybadał moje potrzeby. Pracownik wykazywał się profesjonalizmem i kompetencją. Doskonale orientował się w specyfikacji produktów. Proponował dotknięcie, wypróbowanie produktów. Całość tego procesu odbyła się w bardzo kulturalnej atmosferze. Obsługa przy kasie nie budzi zastrzeżeń, oceniam ją pozytywnie. Finalizacja sprzedaży odbyła się sprawnie, pracownik pożegnał się zwrotem grzecznościowym i uśmiechem. Bardzo podobało mi się, że Pracownik przez cały czas był uśmiechnięty. Wizytę w sklepie oceniam bardzo pozytywnie, na pewno wrócę tutaj ponownie.

Artur_707

25.07.2016

New Balance

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (0)
Podczas wizyty w...
Podczas wizyty w salonie dostrzegłem trzech Doradców, którzy zajmowali stanowisko przy ladzie kasowej. Żaden Doradca nie był dostępny pomiędzy alejkami na terenie salonu. Przechodzą nieopodal jady kasowej zostałem powitany przez wolnego Pracownika. Powitanie nastąpiło poprzez użycie uprzejmego zwrotu grzecznościowego z jednoczesnym kontaktem wzrokowym i uśmiechem. Doradca sprawiał wrażenie dostępnego i gotowego do udzielenia pomocy. Wszyscy obecni na sali sprzedaży Pracownicy zajęci byli obsługą klientów w obrębie lady kasowej. Doradcy wykazywali zaangażowanie i uprzejmość podczas kontaktu z innymi klientami. Doradcy dokładali wszelkich starań, aby obsłużyć każdego klienta możliwie najlepiej. Poproszony o pomoc Pracownik wykazał bardzo duże zaangażowanie i szczerą chęć pomocy. Zostałem powitany uprzejmym zwrotem grzecznościowym. Zaoferowana pomoc była fachowa i profesjonalna, Pracownik odprowadził mnie do poszukiwanego produktu oraz zaoferował swoją dalszą pomoc. Podczas kontaktu z klientem Pracownik wykazał się uprzejmością i życzliwym nastawieniem. Pracownik bardzo dobrze poradził sobie z przeprowadzeniem procesu badania moich potrzeb. Większość zadawanych przez Pracownika pytań było otwartych, angażujących w dalszą rozmowę. Doradca pytał, m.in. o przeznaczenie produktu, ulubionych autorów oraz czy szukam książki dla kobiety lub mężczyzny. Podczas procesu prezentowania produktów Doradca przyjął postawę profesjonalisty, opisując produkty powoływał się na własne pozytywne doświadczenia oraz opinie z kręgu znajomych. Ten etap obsługi przebiegł w bardzo uprzejmej i naturalnej atmosferze. Doradca bardzo dobrze orientował się w rozmieszczeniu asortymentu na terenie salonu. Doradca bardzo dobrze poradził sobie z rozwianiem moich wątpliwości. Wyraziłem obiekcję dotyczącą wysokości ceny oferowanego produktu, polecanego przez Pracownika. Na tym etapie Pracownik wykazał się znajomością oferty promocyjnej salonu. Jestem bardzo zadowolony z przebiegu transakcji przy kasie. Pracownik był uprzejmy i bardzo dokładny, delikatnie obchodził się z zakupionym towarem. Zostałem zapytany o program lojalnościowy. Pracownik pożegnał mnie uprzejmym zwrotem grzecznościowym i zaprosił do ponownych odwiedzin w salonie. Pracownicy wykazują postawę zaangażowania w wykonywane obowiązki. Obsługa klienta jest na wysokim poziomie. Czułem się mile widziany. Moim zdaniem odwiedzony salon jest godny polecenia.

Artur_707

25.07.2016

empik

Placówka

Ruda Śląska, 1 Maja 310

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi