New Balance

(3.79)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (20 z 21)

W dniu 5.01...
W dniu 5.01 odbyłam wizytę w sklepie New Balance w galerii Forum Gdańsk. Już przy wejściu jeden z pracowników przywitał mnie mówiąc mi dzień dobry po czym odszedł wykonywać swoje obowiązki ( poprawiał asortyment na wieszakach). Pozostali pracownicy przebywali za kasą i metkowali towar. Do sklepu przybyłam z zamiarem zakupienia obuwia do biegania, skierowałam się więc w stronę ściany z tym obuwiem. Po około 2 minutach przeglądania asortymentu żaden z pracowników nie podszedł do mnie, zwróciłam się więc o pomoc do sprzedawczyni, która wyszła akurat z zaplecza. Sprzedawczyni wypytała mnie o oczekiwania ( Jakich butów poszukuję? Na jaki dystans? Na jaką nawierzchnię? Na jaki rodzaj stopy?). Po odzyskaniu tych odpowiedzi dobrała mi dwa modele, które dała do zmierzenia. Plusem było niewątpliwe to, ze sprzedawczyni opowiedziała mi o butach językiem korzyści oraz zapytała o moje obiekcje. Nie zbiła ich jednak ( obawiałam się, że pianka w podeszwie jest zbyt miękką i ulegnie szybkiemu zużyciu) tylko zaproponowała kolejny model do zmierzenia. Minusem okazało się również to, że sama musiałam poprosić o lewego buta aby móc przejść się po sklepie ( sprzedawczyni podała mi tylko prawego buta do zweryfikowania rozmiaru). Ostatecznie nie zdecydowałam się na zakup butów. Po informacji, że żadna para nie spełniła moich oczekiwań sprzedawczyni podziękowała i okazała zrozumienie. Zaprosiła również do ponownych odwiedzin informując, że wkrótce przyjdą nowe modele.

niezalogowany-uzytkownik

07.01.2024

Placówka

Gdańsk, Targ Sienny 7

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła I...
Bardzo miła I szybka obsługa klientów w sklepie.

DagaS

21.09.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Strona bardzo czytelna...
Strona bardzo czytelna dla kupującego. W przypadku kupowania plecaka, który spełnia wymogi do samolotu strona marki New Balance jako jedna z niewielu miała podane dokładne wymiary. Opis na stronie jak i zdjęcia produktu w 100% zgodny z rzeczywistością. Metody zwrotu, które zawsze czytam przed kupnem, aby mieć pewność, że jest możliwość zwrotu, również zrozumiale napisane. Czas zakupu jak i dostawy bardzo szybki.

Primanta

29.07.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Profesjonalna obsługa, zwrot...
Profesjonalna obsługa, zwrot przyjęty mimo zakupu online. Mimo, że przymierzyłam kilka innych par i niestety nie kupiłam nic sprzedawca z uśmiechem na twarzy przynosił kolejne pary butów i na koniec podziękował i polecił się na przyszłość.

Klient_foIv

05.04.2022

Placówka

Łódź, Pabianicka 245

Nie zgadzam się (0)
Długi czas oczekiwania...
Długi czas oczekiwania na przesyłkę zamówienie porozdzielane na dwie paczki towar słabej jakości jakby leżakował w magazynie kilka lat . Nie polecam.

Klient_XyRY

11.03.2020

Placówka

Rzeszów, ul. Ciasna 10

Nie zgadzam się (0)
Długi czas oczekiwania...
Długi czas oczekiwania na przesyłkę zamówienie porozdzielane na dwie paczki towar słabej jakości jakby leżakował w magazynie kilka lat . Nie polecam.

Klient_XyRY

11.03.2020

Placówka

Rzeszów, ul. Ciasna 10

Nie zgadzam się (0)
Weszłam do sklepu...
Weszłam do sklepu z zamiarem zakupu butów do biegania. Bardzo szybko zostałam przywitana przez doradcę, który niemal od razu zaptoponowsl pomoc. Wypytał na jakie dystanse potrzebuję butów i jaki rozmiar wchodzi w grę. Zaproponował 4 pary butów, podkreślał dlaczego warto wybrać konkretny model. Po mojej decyzji pochwalił mój świetny wybór i zaprosił do kasy. Wcześniej polecił koszulki sportowe. Ogólnie polecam ze względu na świetną obsługę. Niestety ciężko dostać obuwie w rozmiarze 39, dużo modeli jest przebranych.

Monika_3105

18.07.2019

Placówka

Wrocław, ul. Graniczna

Nie zgadzam się (0)
Obsługa sklepu szybko...
Obsługa sklepu szybko podeszła do mnie i zapytała czy może mi pomóc w wyborze obuwia, byli uprzejmi.Niestety przy specjalistycznych pytaniach Pan z obsługi nie był wstanie mi podpowiedzieć które buty posiadają wskazaną przeze mnie cechę (chodziło konkretnie o to które buty mają wkładkę supinującą). Przy profesjonalnych butach do biegania w tego typu sklepie wiedza te jest niezbędna do prawidłowego obsłużenia klienta. Niestety nikt koledze również nie pomógł mimo iż widzieli że ich kolega ma problem, oraz doskonale słyszeli moje pytanie.Pan zaproponował abym poczekał a on poszuka informacji w komputerze na temat mojego pytania, grzecznie podziękowałem i pożegnałem się ze” sklepem”.

Rafał_60001

13.11.2018

Placówka

Warszawa, Powsińska 31

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam z...
Nie polecam z uwagi na nieprofesjonalne zachowanie obsługi, zwłaszcza podczas słusznej reklamacji obuwia.

Agata_1003

14.01.2017

Placówka

Kraków, Kamieńskiego 11

Nie zgadzam się (0)
Postaram sie krótko....
Postaram sie krótko. Zapragnęłam kupić buty, jednakże nie było mojego rozmiaru. Śmiertelnie poważny pracownik zaproponował, że zamówi wybrany przeze mnie model w sklepie internetowym. Sprawdziwszy uprzednio, czy buty są na stanie, dokonał zamówienia, informując, że buty zostaną dostarczone do domu na koszt firmy. Ucieszyłam się i czekałam... czekałam... czekałam. Nie było ani telefonu, ani maila, na jakim etapie jest realizacja zamówienia. Pojechałam do sklepu. Okazało się, że zamówienie nie zostało złożone. Pani wydrukowała nową karteluszkę (do kolekcji) z potwierdzeniem złożenia zamówienia i kazała oczekiwać na wieści od kuriera. Kolejne dni i nic. Zadzwoniłam do sklepu online, a tam nieco skonsternowana Pani, po chwili namysłu oświadczyła (na poczekaniu wymyśliła?), że buty były, owszem, ale miały wadę, więc ich nie wysłali. Powiadomią mnie o tym oficjalnie w mailu. Nie powiadomił. Siedziałam w domu tydzień, czekając na przesyłkę, która nigdy nie stała się ciałem. Dziękuję za szanowanie mojego czasu i mnie jako klienta. Wiem, że tracąc jednego klienta firma nie zbiednieje, ale może ktoś to kiedyś przeczyta i weźmie pod uwagę jako przestrogę przed zamawianiem butów tą drogą.

zarejestrowany-uzytkownik

19.08.2016

Placówka

Gdynia, Kazimierza Górskiego 2

Nie zgadzam się (0)
Sklep sprawia wrażenie...
Sklep sprawia wrażenie uporządkowanego i czystego. Temperatura, muzyka i zapach nie budzą zastrzeżeń. Regały ekspozycyjne są bardzo dobrze zaaranżowane. Nie ma żadnych problemów z rozpoznaniem pracowników, ponieważ wyróżniają się oni charakterystycznymi firmowymi koszulkami. Sprzedawca się przywitał, po czym zostawił mi chwilę czasu na rozejrzenie się po sklepie. Następnie podszedł do mnie, pytając czy może w czymś doradzić. Pracownik, zadając pytania bardziej i mniej szczegółowe, wybadał moje potrzeby. Pracownik wykazywał się profesjonalizmem i kompetencją. Doskonale orientował się w specyfikacji produktów. Proponował dotknięcie, wypróbowanie produktów. Całość tego procesu odbyła się w bardzo kulturalnej atmosferze. Obsługa przy kasie nie budzi zastrzeżeń, oceniam ją pozytywnie. Finalizacja sprzedaży odbyła się sprawnie, pracownik pożegnał się zwrotem grzecznościowym i uśmiechem. Bardzo podobało mi się, że Pracownik przez cały czas był uśmiechnięty. Wizytę w sklepie oceniam bardzo pozytywnie, na pewno wrócę tutaj ponownie.

Artur_707

25.07.2016

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (0)
Po buty sportowe...
Po buty sportowe wybrałam się do sklepu New Balance zachęcona przez reklamę szeptaną wśród znajomych. Buty, jak buty, wygodne, ładne, lekkie. Miła obsługa, pomocna przy wyborze sprawiła, że zakupy były bardzo udane. Trudno mi się było zdecydować na model, ale podpowiedzi sprzedawczyni ułatwiły mi w końcu wybór.

Joanna_3182

28.06.2016

Placówka

Częstochowa, Al. Wojska Polskiego 207

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłem ostatnio tą...
Odwiedziłem ostatnio tą placówkę w celu zakupienia obuwia. Były duże promocje. Asortyment produktów bardzo zróżnicowany. Personel chętnie służył pomocą i radą. Zachowany był porządek.

zalogowany_użytkownik

06.05.2016

Placówka

Gdańsk, Przywidzka 8

Nie zgadzam się (0)
Bardzo pozytywny sklep,...
Bardzo pozytywny sklep, miła i pomocna obsługa ale w sposób nachalny, co jest bardzo istotne. Polecam. Szkoda, że nie mieli wszystkich rozmiarów butów ale za to dali możliwość zamówienia określonego rozmiaru do domu bezpłatnie.

Arpagus

10.06.2015

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (0)
Miła i fachowa...
Miła i fachowa obsługa, świetne buty w promocyjnej cenie.

woozny

08.01.2014

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu od razu rzuca się w oczy "profesjonalizm". Wystawa i eksponowanie towaru są bez zarzutów. W sklepie obsługa zna się na rzeczy, co naprawdę bardzo pomaga przy wyborze odpowiedniego sprzętu, np. butów. Obsługa chętnie odpowiadała na moje pytania oraz pokazywała inne, alternatywne możliwości. Polecam!

Yoda

30.11.2012

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (0)
Do sklepu New...
Do sklepu New Balance zdecydowałam się wejść ponieważ mój chłopak szukał nowych butów do biegania a sklep zajmuje się sprzedażą butów przeznaczonych do biegania. W sklepie znajdziemy bardzo duży wybór butów do biegania więc każdy powinien znależć coś dla siebie. Sklep bardzo czysty już z zewnątrz widać że obsługa dba o czstość ponieważ wszystkie witrny były bardzo czyste, podłoga również. Obsługa bardzo miła oraz może nam pomóc fachową doradą oraz opinią. Sklep znajduje się w galerii hadlowej więc nie ma problemu z zaparkowaniem auta.

Beatkuś

03.10.2012

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (0)
Sklep bardzo interesujący...
Sklep bardzo interesujący ponieważ w swojej ofercie proponuje ciekawe obuwie sportowe, a zwłaszcza do biegania. Ułożenie sklepu jest komfortowe, towar odpowiednio wyeksponowany i przejrzysty. Sklep również w dniu wizyty oferował wyprzedaż towaru. Bardzo szeroka ilość rabatów. Obsługa w sklepie widoczna, jest bardzo sympatyczna, miła i z wielkim temperamentem podchodzi do klienta.

zarejestrowany-uzytkownik

16.07.2012

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (0)
New Balance oferuje...
New Balance oferuje nam odzież sportową. Możemy tutaj kupić buty, plecaki, kurtki. Od wejścia wita nas, nieco schowana w głębi obsługa sklepu. Dostajemy czas na spokojne obejrzenie towaru oraz rozejrzenie się. Po pewnym czasie słyszymy miłe :"czy mogę w czymś pomóc?". Ceny są dosyć wysokie, ale za jakość trzeba płacić. Warto tam zajrzeć w poszukiwaniu sportowej odzieży.

zarejestrowany-uzytkownik

20.05.2012

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (1)
Witryna sklepu byłą...
Witryna sklepu byłą wyczyszczona, bez śladów palców oraz innych zanieczyszczeń. Także wnętrze było czyste, bez śladów kurzu na regałach oraz towarze. Kiedy wszedłem jedyna obecna w strefie kasowej pracownica prowadziła dość luźną rozmowę towarzyską przez telefon. Niestety, mimo iż zauważyła, że w sklepie jest klient nie przerwała rozmowy, nie spytała, czy potrzebuję pomocy etc. Kiedy opuszczałem sklep - nadal w najlepsze rozmawiała przez telefon.

Artur_62

02.06.2009

Placówka

Warszawa, Pl. Czerwca 1976r. 6

Nie zgadzam się (26)

New Balance

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż New Balance?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W dniu 5.01...
W dniu 5.01 odbyłam wizytę w sklepie New Balance w galerii Forum Gdańsk. Już przy wejściu jeden z pracowników przywitał mnie mówiąc mi dzień dobry po czym odszedł wykonywać swoje obowiązki ( poprawiał asortyment na wieszakach). Pozostali pracownicy przebywali za kasą i metkowali towar. Do sklepu przybyłam z zamiarem zakupienia obuwia do biegania, skierowałam się więc w stronę ściany z tym obuwiem. Po około 2 minutach przeglądania asortymentu żaden z pracowników nie podszedł do mnie, zwróciłam się więc o pomoc do sprzedawczyni, która wyszła akurat z zaplecza. Sprzedawczyni wypytała mnie o oczekiwania ( Jakich butów poszukuję? Na jaki dystans? Na jaką nawierzchnię? Na jaki rodzaj stopy?). Po odzyskaniu tych odpowiedzi dobrała mi dwa modele, które dała do zmierzenia. Plusem było niewątpliwe to, ze sprzedawczyni opowiedziała mi o butach językiem korzyści oraz zapytała o moje obiekcje. Nie zbiła ich jednak ( obawiałam się, że pianka w podeszwie jest zbyt miękką i ulegnie szybkiemu zużyciu) tylko zaproponowała kolejny model do zmierzenia. Minusem okazało się również to, że sama musiałam poprosić o lewego buta aby móc przejść się po sklepie ( sprzedawczyni podała mi tylko prawego buta do zweryfikowania rozmiaru). Ostatecznie nie zdecydowałam się na zakup butów. Po informacji, że żadna para nie spełniła moich oczekiwań sprzedawczyni podziękowała i okazała zrozumienie. Zaprosiła również do ponownych odwiedzin informując, że wkrótce przyjdą nowe modele.