Opinie użytkownika (4)

Super. Krótkie czas...
Super. Krótkie czas założenia konta. Umowa zostaje przywieziona do domu, co znacznie ułatwia pogodzenie innych obowiązków. Obsługa kulturalna. Nieograniczony dostęp do infolinii w razie problemów. Przejrzysta strona konta internetowego. Atutem jest aplikacja, która umożliwia łatwe korzystanie z konta w każdym miejscu.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Arletta_8

07.05.2018

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Po...
Bardzo dobrze. Po wejściu do siedziby banku zostałam powitana. Bezzwłocznie zostałam skierowana do osoby zajmującej sie założeniem konta. Zostałam poczęstowana kawą. Pani rzetelnie poinformowała mnie o rodzajach konta. Po czym pokazała jak poruszać się po koncie internetowym oraz aplikacji. Zostałam poinformowana pod jakie numer mogę dzwonic w razie pytań.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Arletta_8

07.05.2018

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Pracownicy bardzo...
OK. Pracownicy bardzo serdeczni i posiadają ogromną wiedzę na temat produktów, które oferują. Krótki czas oczekiwania na obsługę. W sposób przejrzysty zostały przedstawione oferty.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Arletta_8

07.05.2018

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pracownik sam zaoferował...
Pracownik sam zaoferował pomoc w odnalezieniu konkretnego produktu oraz udzielił informacji na temat jego zastosowania. W sklepie panuje ład i porządek. Kasjerka w sprawny sposób kasowała produkty co sprawiło, że czas obsługi przy kasie był szybki. Kasjerka wyróżniała się kulturą oraz uśmiechem na twarzy.

Arletta_8

22.04.2018

Biedronka

Placówka

Opole, Wiejska 141

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi