Opinie użytkownika (5)

Tematem mojej obserwacji...
Tematem mojej obserwacji jest jakość obłsugi w ubezpieczeniach mieszkań w PZU. Ubezpieczam mieszkanie od kilku lat, w zeszłym roku zalał mnie sąsiad. Sufit był zalany, przewody elektryczne wchłonęły wilgoć powodując awarię światła. Postanowiłam usunąć zkodę z PZU. Zgłoszenie szkody było dziecinnie proste, całość mogłam zgłosić przez telefon. W wybranym przeze mnie i dogodnym dla mnie czasie pojawiła się osoba mogąca ocenić szkodę. Osoba ta była kulturalna, schludna i dobrze się prezentująca. Po pewnym czasie otrzymałam kwotę. Niestety przebywałam dłuższy czas poza krajem i nie mogłam jej odebrać. Przedstawiciel PZU dotarł, aż do mojej rodziny by poinformować mnie, że czeka na mnie zwrot. Po dłuższym okresie czasu w końcu postanowiłam zainteresować się sprawą. Wartość niestety nie zachwyciła mnie, więc pozwoliłam sobie skontaktować się z ubezpieczycielem. W jasny i logiczny sposób wytłumaczono mi zasady naliczania wartości szkody, z którym to rozumowaniem musiałam się zgodzić. Jestem bardzo zadowolona z obecnej współpracy i wiem, że moja roczna składka jest cenną inwestycją, stanowiącą realne zabezpieczenie przed sytuacjami losowymi. Miła, sprawna i życzliwa usługa na pewno jest mocną stroną firmy.

Anna_708

18.09.2009

PZU

Placówka

Warszawa, MONIUSZKI 8

Nie zgadzam się (24)
W Vobise było...
W Vobise było kilku klientów, jednak obsługa bardzo czynnie się nimi zajmowała by maksymalnie skrócić czas oczekiwania. Doradcy byli bardzo elegancko ubrani- koszule, krawat, ogoleni i generalnie bardzo schludni. Początkowo wypytano mnie o moje potrzeby w zakresie szukanego komputera-do czego ma służyć, jaki budżet, czy jestem przywiązana do jakiejś marki, moje doświadczenie. Potem Pan podał mi swoje propozycje uzasadniając swoją odpowiedź- np. że jeśli dołoże jeszcze 300 zł, mogę kupić laptopa z lepszym procesorem i torbą gratis. Mimo panującego rucu obsługa była skoncentrowana na mnie i odpowiedziała na wszelkie moje wątpliwości. Na pożegnanie dostałam namiary i informację o promocji by w razie jakichkolwiek pytań mieć namiary pod ręką. Naprawdę profesjonalna obsługa nastawiona na zaspokojenie potrzeb klienta.

Anna_708

20.07.2009

Vobis

Placówka

Warszawa, Al. Jana Pawła 2 82

Nie zgadzam się (17)
Dnia 16 lipca...
Dnia 16 lipca byłam klientem Media Markt w CH Arkadia w Warszawie. Poszukiwałam przewodu umożliwijącego mi połączenie TV z laptopem i ogłądanie w ten sposób filmów. Byłam odsyłan w minimum trzy miejsca zanim trafiłam do właściwej osoby. Doradca po wysłuchaniu o co mi chodzi powiedzial, że tak się nie da. Zaoponowałam bo przeczytałam wcześniej instrukcję Tv i wiem, że jest opcja podłączeni Tv do komputera. Zapytał o wiele szczegółów technicznych po czym stwierdzil, że może jednak da się. Powiedziałam, że mogę pomóc podając markę i model TV i laptopa- Pan nie był zachwycony (oba modele są dopiero co kupione i są w sprzedaży). Na koniec stwoerdził, że to musi być to- podająć mi jakiś przewód. W domu niestety okazało się, że przewód zupełnie do niczego nie pasuje. Na szczęście zwrot odbył się bez jakichkolwiek problemów. Myślę, że Pan mógłby się bardziej zaangażować w znalezienie odpowiedniego przewodu tym bardziej, że laptop i Tv został kupiony miesiąc wcześniej w tym samym sklepie. NIe jestem zachwycona obsługą i kompetencją personelu- długi czas oczekiwania i nieefektywna pomoc, która oznaczała dla mnie powrót do sklepu ze zwrotem.

Anna_708

20.07.2009

Media Markt

Placówka

Warszawa, Jana Pawła II (CH Arkadia)

Nie zgadzam się (26)
LM w CH...
LM w CH Arkadia ma w swojej ofercie zawsze coś z czym chciałabym znaleźć się w domu. Są tam zawyczaj promocję i wg mnnie największy wybór dodatków do domu zarówno estetycznych jak i za rozsądną cenę. Ostatnio oglądałam wyposażenie kuchni. Były to godziny wieczorne na 30 minut przed zamknięciem sklepu. Chciałam sprawdzić jaką szerokość mają poszczególne szafki kuchenne (informacja zawierała informację o całkowitej długości). Zapytałam przechodzącego obok pracownika czy mają jednorazowe miarki. Pan odpowiedział, że nie, ale zaraz pożyczy mi swoją - służbową. Poszedł ze mną do swojego biurka i podał mi swoją miarkę. Byłam tym mile zaskoczona, bo przecież mogłam z ta miarką już do niego nie wrócić. Zapytał czy mam jeszcze jakieś inne pytania dotyczące prezentowanej kuchni. W dziale kredytów powiedziano mi też, że jeśli szukam najtańszego kredytu powinnam poczekać jeszcze miesiąc gdyż w wakacje zazwyczaj są akcje z ratami 0%. Poczułam się tego dnia doceniona jako klient i na pewno wzmocniło to moją lojalność wobec tego sklepu. Minusem jest natomiast zawsze długie oczekiwanie do kas, co przy drobnych zakupach jest szczególnie irytujące.

Anna_708

20.07.2009

Leroy Merlin

Placówka

Warszawa, Jana Pawła

Nie zgadzam się (26)
Jestem stałą klientką...
Jestem stałą klientką Denique i znam salon w CH Arkadia od kilku lat. Chciałabym opisać więc moje wieloletnie doświadczenie poparte wieloma wizytami, a nie jakąś konkretną sytuacją. Korzystałam tam z wszelkich możliwych usług- manicure, usług kosmetycznych, solarium i fryzjerskich. Zaletą salonu jest skumulowanie wszystkich usług w jednym miejscu, co pozwalam bez biegania zrobić remanent w całości. Zazwyczaj wizyty kosmetyczne muszą być wczesniej zarezerwowane telefocznie, gdyż salon cieszy się dużą popularnością. NIestety bardzo często zdarza się, że przychodząc na określoną godzinę oczekuje się minimum 15 minut z powodu opóźnienia. Jest się witanym na wstępnie przez Panie z recepcji, która znajduje się centralnie w salonie. Salon ma bogaty wybór środków do pielengnacji włosów czy twarzy i ciała i ceny, które są identyczne jak u dostawców - np. kremy Thalgo. Zawsze też można liczyć na fachową pomoc pani kosmetyczki po zabiegu czy pani recepcjonistki zgłaszając się do niej z konkretnym zapytaniem. Salon posiada kilka stanowisk do manicure i to oprócz niewątpliwej zalety w ppstaci możliwości zrobienia zazwyczaj manicure od ręki, daje niestety wrażenie strasznej masowości, co kłóci się trochę z cenami w salonie, które raczej należą do tych z górnej półki. Sam wystrój salonu mimo, że schludny jest potwornie zagracony produktami. Przemieszczanie się wśród Pań robiących manicure w poszukiwaniu produktu nie należy do przyjemnych. Reasumując: profesjonalna i miła obsługa (nigdy nie zdarzyło mi się bym wyszła z salonu niezadowolona), ale należałoby popracować nad organizacją - punktualnością i zniwelowaniem wrażenia supermarketu po którym przewala się tysiace osób.

Anna_708

05.07.2009

Denique

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (33)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi