Opinia użytkownika: Anna_708
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: Dnia 16 lipca byłam klientem Media Markt w CH Arkadia w Warszawie. Poszukiwałam przewodu umożliwijącego mi połączenie TV z laptopem i ogłądanie w ten sposób filmów. Byłam odsyłan w minimum trzy miejsca zanim trafiłam do właściwej osoby. Doradca po wysłuchaniu o co mi chodzi powiedzial, że tak się nie da. Zaoponowałam bo przeczytałam wcześniej instrukcję Tv i wiem, że jest opcja podłączeni Tv do komputera. Zapytał o wiele szczegółów technicznych po czym stwierdzil, że może jednak da się. Powiedziałam, że mogę pomóc podając markę i model TV i laptopa- Pan nie był zachwycony (oba modele są dopiero co kupione i są w sprzedaży). Na koniec stwoerdził, że to musi być to- podająć mi jakiś przewód. W domu niestety okazało się, że przewód zupełnie do niczego nie pasuje. Na szczęście zwrot odbył się bez jakichkolwiek problemów. Myślę, że Pan mógłby się bardziej zaangażować w znalezienie odpowiedniego przewodu tym bardziej, że laptop i Tv został kupiony miesiąc wcześniej w tym samym sklepie. NIe jestem zachwycona obsługą i kompetencją personelu- długi czas oczekiwania i nieefektywna pomoc, która oznaczała dla mnie powrót do sklepu ze zwrotem.