Opinia użytkownika: Anna_708
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Tematem mojej obserwacji jest jakość obłsugi w ubezpieczeniach mieszkań w PZU. Ubezpieczam mieszkanie od kilku lat, w zeszłym roku zalał mnie sąsiad. Sufit był zalany, przewody elektryczne wchłonęły wilgoć powodując awarię światła. Postanowiłam usunąć zkodę z PZU. Zgłoszenie szkody było dziecinnie proste, całość mogłam zgłosić przez telefon. W wybranym przeze mnie i dogodnym dla mnie czasie pojawiła się osoba mogąca ocenić szkodę. Osoba ta była kulturalna, schludna i dobrze się prezentująca. Po pewnym czasie otrzymałam kwotę. Niestety przebywałam dłuższy czas poza krajem i nie mogłam jej odebrać. Przedstawiciel PZU dotarł, aż do mojej rodziny by poinformować mnie, że czeka na mnie zwrot. Po dłuższym okresie czasu w końcu postanowiłam zainteresować się sprawą. Wartość niestety nie zachwyciła mnie, więc pozwoliłam sobie skontaktować się z ubezpieczycielem. W jasny i logiczny sposób wytłumaczono mi zasady naliczania wartości szkody, z którym to rozumowaniem musiałam się zgodzić. Jestem bardzo zadowolona z obecnej współpracy i wiem, że moja roczna składka jest cenną inwestycją, stanowiącą realne zabezpieczenie przed sytuacjami losowymi. Miła, sprawna i życzliwa usługa na pewno jest mocną stroną firmy.