Sklep posiada bardzo duże wyposażenie, spełniające moje potrzeby w związku z każdym ze sportów jakie uprawiam. Nie ma problemu ze znalezieniem odpowiedniego działu. Produkty na dziale również posegregowane są w sposób ułatwiający "poszukiwania". W sklepie z reguły panuje porządek. Choć zdarzają się sytuację, że rzeczy z różnych działów porozrzucane są po innych. Tłumaczę to faktem, że Klienci nie mają zwyczaju odwieszania ich na miejsce więc robią to gdzie popadnie. W związku z tym, że z reguły w sklepie jest spora liczba Klientów, trudno jest porządkować wszystko na bieżąco. Poza tym nigdy nie mam problemu ze znalezieniem pracownika jeśli potrzebuję jakiejś rady. Udzielają ich oni bardzo wyczerpująco. Poświęcają tyle czasu ile Klient potrzebuje. Klika razy spotkałam się z sytuacją, że jeśli na konkretnym dziale nie było odpowiedzialnego za niego pracownika, pracownik innego udzielał informacji bądź szukał odpowiedniego. Zawsze spotykam się też z bardzo miłą obsługą w kasach. Ostatnio, kiedy mąż kupował narty biegowe nie zauważył, że jeden z butów ma defekt fabryczny. Okazało się to dopiero, kiedy w lesie próbował wpiąć but w nartę. Wrócił do sklepu, przemierzając ponad 40 km, zażądał wymiany butów oraz rekompensaty. Bez negocjacji otrzymał bon na 100,00 PLN, na dodatkowe zakupy w sklepie. Nigdy też nie spotkałam się z problemami przy zwrocie produktów.Uważam, że decathlon naprawdę dba o Klientów.
Sklep charakteryzuje się przejrzystym rozmieszczeniem towarów, ich podział oparty jest o sąsiedztwo podobnych typów produktów. Sklep posiada duży asortyment. Produkty promocyjne są wyeksponowane z reguły na środku alejek, co może nieco utrudniać przemieszczanie się przy większej liczbie Klientów. W przypadku wielu produktów ceny prezentowane są na wyświetlaczach elektronicznych, często są jednak nieczytelne, czasem trudno jest też dopasować cenę do konkretnego produktu. Owoce i warzywa są dość dobrze wyeksponowane, choć w przypadku owoców egzotycznych, bądź po prostu mniej popularnych ich zlokalizowanie i poznanie ceny przysparza pewnych problemów. W sklepie z reguły jest czysto. Uszkodzone w ostatnim czasie fragmenty podłogi zostały zabezpieczone taśmami odgradzającymi przez co Klient nie jest narażony na ewentualne skutki wynikające z braku zauważenia usterek. Podczas ostatniej wizyty miałam trudności ze zlokalizowaniem kilku przypraw na odpowiednim dziale. Niestety, nie udało mi się również zlokalizować pracownika, który mógłby mi pomóc. Kolejki do kas są z reguły umiarkowane. Ze strony pracowników kas nie zauważyłam celowego działania zmierzającego do wydłużenia czasu obsługi. Podczas ostatniej wizyty moją uwagę zwróciła młoda Pani pracująca na kasie, która bardzo sprawnie obsługiwała Klientów, pokazując jednocześnie tzw. "ludzką twarz" poprzez nawiązywanie rozmowy z Klientami. Pani nie miała identyfikatora.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.